اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
در این بازدید که مسئولان آب و فاضلاب نیز فرماندار آبادان را همراهی می کردند، وی در جریان اقدامات انجام شده ی امروز، در خصوص بهبود وضعیت آب قرار گرفت.
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان در نخستین روز از ماه مبارک رمضان و گرمای حدود 50 درجه هوا از ایستگاه تامین آب شرب مردم این شهرستان دیدن کرد.

ساعت، حدود ساعت 3 بعدازظهر را نشان می دهد و دمای هوای آبادان نیز بر اساس گفته کارشناسان هواشناسی نزدیک 50 درجه سانتیگراد است، در این وقت از روز که خورشید تمامی توان خود را برای گرم کردن زمین های این حوالی به کار بسته است، پیگیری رفع مشکلات مردم حال و هوای خاصی دارد.

وقتی پای آب آشامیدنی و مصرفی مردم در میان باشد، شهبازی معاون استاندار خوزستان همه را به عرصه فرامی خواند.

افزایش شوری آب و کدورت آن طی چند روز اخیر برای معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان آنقدر مهم است که با وزارت نیرو، آبفای خوزستان و مدیریت آبفای آبادان در این خصوص رایزنی و هماهنگی کند.

هرچند به دلایل گوناگون در این فصل شوری آب بیشتر می شود، اما فرماندار ویژه آبادان قولی که از مدیرعامل آبفای خوزستان در حضور چیت چیان وزیر نیرو چند روز قبل در لابی هتل کاروانسرای آبادان گرفت را عملی کرد و آن چیزی نبود جز افزایش 100 هزار مترمکعبی سهم آب شبکه آبرسانی آبادان که قرار است روزانه از محل طرح انتقال آب غدیر تأمین شود.

** وعده ها عملی می شود

عزیزالله شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان ظهر امروز از ایستگاه تأمین آب غدیر واقع در منطقه فیه آبادان دیدن کرد.

در این بازدید که مسئولان آب و فاضلاب نیز فرماندار آبادان را همراهی می کردند، وی در جریان اقدامات انجام شده ی امروز، در خصوص بهبود وضعیت آب قرار گرفت.

وی در این باره اظهار داشت:کدورت و شوری آب طی روزهای گذشته مقداری افزایش یافته است و امروز به اتفاق مسئولان آبفا از محل بازدید داشتیم و با پیگیری هایی که طی 72 ساعت گذشته انجام شد، قرار است تا پایان وقت امروز وعده ها عملی شود و بهره مندی مردم از طرح آب غدیر به 100 هزار مترمکعب در روز برسد. 

وی ادامه داد:قولهایی که وزارت نیرو در این خصوص داد امروز عملی می شود و با افزایش این ظرفیت از طرح آب غدیر، محل تقسیم آب آبادان از خرمشهر منفک می شود و این افزایش ظرفیت برای شبکه آبرسانی آبادان به صورت مستقل خواهد بود.

وی در پایان با اظهار امیدواری نسبت به برگشت کیفیت آب به روزهای گذشته، گفت:افزایش سهمیه آب دریافتی، قطعاً باعث پایین آمدن کدورت و شوری آب می شود و امیدوارم شهروندان آبادانی از فردا جمعه از آب با کیفیت بهتری استفاده کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار