اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۲۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
استاندار تاکید کرد:
نبايد حاشيه نشيني را به مركز شهر تعميم دهيم. لذا لازم است ترافيك در اين نقاط به صورت مناسبي هدايت شود.
استاندار خوزستان با تاكيد بر لزوم انجام اقدامات كوتاه مدت براي حل گره هاي ترافيكي در همه شهرستانها، گفت: همه ما تئوريسين هاي خوبي هستيم ولي حرف هاي زیبا و تصميمات خوب بايد از قالب شعار خارج شده و عملياتي شوند.

به گزارش ایسنا؛ عبدالحسن مقتدايي در جلسه شورای ترافیک استان كه امروز (31 خردادماه) برگزار شد، اظهار كرد: اگر مباحث مطرح شده پيرامون توسعه پايدار در استان عملياتي مي شد، تحول عظيمي در استان ايجاد مي شد. به همين منظور در عملياتي كردن آن به گونه اي رفتار شد كه زمان از دست رفته نداشته باشيم و پس از تصويب، در حضور آقاي جهانگيري رديف براي توسعه پايدار استان مشخص شد.

وي ادامه داد: در بحث راه ها و مسايل ترافيكي نيز همه نهادها و دستگاهها در تعامل با يكديگر بايد عملياتي اقدام كنند. چون هر تعهدي كه وزارت راه در اين زمينه داده باشد در برنامه قرار مي گيرد و در بودجه 95 داراي رديف خواهد شد. بنابراين تا قبل از شهريور ماه، همه نهادهای خدماتي و امدادي، انتظامي و دستگاه هاي مرتبط با اين موضوع باید تمام اقدامات لازم جهت ساماندهي مساله راهها و مباحث ترافيكي شهرها را مشخص كنند.

استاندار خوزستان عنوان كرد: شهرهايي چون دزفول، اهواز، ماهشهر و آبادان از شهرهاي پرترافيك استان هستند. البته گره ترافيكي اين نيست كه فرمانداري يا شهرداري اعلام كند بلكه از نظر علمي بايد راهنمايي و رانندگي متولي تعيين نقاط پرترافيك و گرههاي ترافيكي باشد.

مقتدايي با اشاره به اينكه نبود پاركينگ عمومي يكي از علل ايجاد گره ترافيكي است، گفت: اموال دولتي و غيره بيت المال هستند كه اين حق را داريم در ساعات غيراداري از فضاي آن در جهت پاركينگ استفاده كنيم. بنابراين پس از مشخص شدن نقاط ترافيكي در همه شهرهاي استان، فرماندار در جلسه نهادها، دستگاههاي مرتبط با اين موضوع را دعوت و برای انجام اقدامات عملياتي تصميم گيري کنند. اين تعامل براي آن است كه شخصي بخشنامه نكند كه اين اموال بيت المال است و نمي توان از آنها استفاده كرد. شهرداري ها و شوراهاي شهر نيز نقاطي كه از آنها امكان استفاده به عنوان پاركينگ وجود دارد، را مشخص كنند.

وي درباره مجتمع هاي پزشكي در محدوده هايي مانند كيانپارس نيز اظهار كرد: نبايد حاشيه نشيني را به مركز شهر تعميم دهيم. لذا لازم است ترافيك در اين نقاط به صورت مناسبي هدايت شود. به طور نمونه وقتي بيمار به مركز درماني يا مجتمع پزشكي مراجعه مي كند، پس از پياده كردن بيمار خود بايد خودرو را از آن نقطه جابجا كند تا ترافيك به نقاط ديگر هدايت شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
comment
0
0
comment لطفا برای بازسازی پارکینگ خیابان 6 کیانپارس زدتر اقدام کنید.نزدیک به 1 سال هست که بسته شده و متاسفانه پارکینگ عمومی دیگری هم در کیانپارس نداریم.کمبود پارکینگ در کیانپارس، مخصوصا در ساعت های شلوغ بسیار احساس میشود.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
comment
0
1
comment برای حل یکی از گرههای ترافیکی هرچه زودتر پل ولایت را 6سال ازشروع ان می گذرد وقرار بود 12 ماهه ساخته شود تکمیل کنید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
comment
0
0
comment ترافیک در شوشتر چرا توسط استاندار محترم دیده نشده؟
در خیابان طالقانی و مسیر پل آزادگان غالباً ترافیک است
comment
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
comment
0
0
comment به نظر شما وقتی در خیابان ششم کیانپارس مجتمع بزرگ پزشکی و تجاری درست میکنند وخیابانش رو هم یکطرفه میکنن فقط بخاطر این مجتمع ولی اجازه پارک هیچ ماشینی رو توش نمیدن و یا در خ دوازده غربی کیانپارس مجتمع بزرگ پزشکی میزنن ولی هیچ پارکینگی نداره و شهرداری اقدام به اصطلاح شهر فروشی میکنه چرا اقای استاندار نمیپرسن پارکینگ این مجتمع کجاست وچه کسی مجوز این مجتمع های بزرگ بدون پارکینگ رو صادر میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار