اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۳۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
مدیرعامل هلال احمر خوزستان:
هدف از اجرای طرح کمک به همنوعان و نیازمندان، همدلی و همدردی با خانواده‌های نیازمند است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، از اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این طرح، بسته های غذایی اهدایی خیران و نیکوکاران، میان زنان ایتام، روزه داران نیازمند و اقشار کم درآمد که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند، توزیع می شود.

دکتر علی خدادادی با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی در بیش از 150خانه داوطلب اجرایی شده است، افزود: خیران و نیکوکارانی که قصد شرکت در این طرح دارند می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به خانه های داوطلب تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان برنج، روغن، قند و شکر، خرما و... را از محتویات اصلی سبدهای غذایی دانست و ابراز امیدواری کرد: مردم با مشارکت در این طرح به کمک نیازمندان بیایند.

خدادادی با اعلام این که جمعیت هلال احمر با تأسی از سیره نبوی و سنت حسنه مولی الموحدین همه ساله نسبت به اجرای طرح همای رحمت به منظور کمک به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان اقدام می‌کند، گفت: گسترده شدن سفره های مهربانی با عنوان "سی شب، سی سفره" برای افطاری روزه داران نیازمند از دیگر برنامه هایی است که قرار است در قالب طرح همای رحمت در استان خوزستان اجرا شود.

وی با بیان این که در ماه مبارک رمضان سال گذشته تعداد 35 هزار و 442 سبد غذایی به ارزش 8 میلیارد و 222 میلیون ریال، میان نیازمندان توزیع شد، اظهار كرد: در سال گذشته با اجراي طرح هماي رحمت در ماه مبارك رمضان، 407 سفره افطاري به ارزش 3 میلیارد و 647 میلیون ریال گسترده شد و تعداد 34 هزار و 700 نفر بر سر اين سفره ها روزه خود را افطار كردند. همچنین در این ماه تعداد 13 ایستگاه سلامت در سطح استان برپا و یک هزار و 86 ویزیت رایگان در ایستگاه های سلامت انجام شد.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، هدف از اجرای طرح ترویج ارزش‌های انسان‌دوستانه، کمک به همنوعان و نیازمندان، همدلی و همدردی با خانواده‌های نیازمند و ایجاد زمینه مشارکت خیرین در اجرای برنامه‌های عام المنفعه است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهماروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
comment
0
0
comment با سلام خدمت شما و مدیر عامل هلال احمر استان خوزستان اداره هلال احمر شهرستان هفتکل تابلو ندارد !لطفا فکری برای تهیه تابلو این اداره کنید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار