اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰
شوشان: فیلم‌ سینمایی «یاسین» به کارگردانی حامد امرایی در سینما بهمن، و فیلم سینمایی «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده از چهارشنبه سوم تیرماه همزمان با تهران در سینما اکسین اهواز اکران شده اند.

«یاسین» اثر حامد امرایی، فیلمی در مذمت ریا و یاکاری است. این فیلم با تم دینی و اجتماعی در مورد پدری است که در مقطعی از زندگی با سوء استفاده از موقعیت پسر کوچکش که حافظ قرآن است، سعی در رانت خواری و بهره‌برداری‌های مادی و معنوی به نفع خودش دارد که در این بین اتفاقی می‌افتد.

حمید فرخ نژاد، پریوش نظریه، حسین سلیمانی، رضا توکلی، یوسف مرادیان، رخساره شجاع الدین، آزاده شمس، احمدمهیاری، طوفان مهردادیان، مصطفی نظام اسلامی با هنرمندی بازیگران نوجوان جعفر کرمی و ملیکا دوراندیش ازجمله بازیگران فیلم سینمایی «یاسین» هستند.

«گینس» و «یاسین» در اهواز به روی پرده رفتند

در «گینس» دیگر فیلم تازه اکران شده در اهواز، محسن تنابنده علاوه بر کارگردانی، یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرده است. رضا عطاران و حسین اسکندری دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «گینس» آمده است: «فردین: گینس سیخی چنده؟! پول کجاست اینو بگو؟

غنچه: خاک بر سرت که نافتو از پول بریدن. بدبخت همش اعتباره... میدونی کیا اسمشون تو گینسه... علی دایی... رضازاده... جنیفر لوپز»

بدین ترتیب برنامه نمایش سینماهای بهمن سبز (حوزه هنری) خوزستان بشکل ذیل خواهد بود:

«یاسین» در سینما بهمن: 32223515 - سانس‌ها: 17، 19، 21 و 23 (چهار سانس)

« گینس » سینما اکسین: 32225518 – سانس‌ها: 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22 و 23:30 ( هشت سانس)

«اسب سفید پادشاه» در سینما قدس: 32224220 – سانس‌ها: 11، 13، 15، 16:30، 18:30، 20:30 و 22:30 ( هفت سانس)

 بلیت سینماهای اکسین ، قدس و بهمن در طول مدت ماه رمضان 25 درصد کاهش یافته است. مخاطبین میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن سینماها تماس حاصل، و یا بمنظور رزرو اینترنتی بلیت به درگاه الکترونیکی www.cinematicket.org مراجعه فرمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار