اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
در پی کسب رتبه اول مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه در بین دانشگاههای کشور دکتر اسماعیل ایدنی در پیامی این موفقیت را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، در پی کسب رتبه اول کشوری مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در بین 56 دانشگاه کشور، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه در پیامی کسب این موفقیت را به عموم مردم شریف استان خوزستان و جامعه دانشگاهی تبریک گفت. در این پیام آمده است:

چه غرورآفرینند،عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، عمر خود را درسنگر خدمت رسانی در عرصه سلامت و بویژه فوریت های پزشکی به مردمان شریف این دیارمصروف داشته و درجهت بالندگی اهداف متعالی نظام سلامت، از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

آنانی که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص  خویش همواره نویدبخش حیات، نشاط و سلامتی برای خانواده های ایرانی بوده  و خدمات ارزنده آنها در سخت ترین شرایط نجات بخش جان صدها انسان حادثه دیده بر بالین مرگ است.

شنیدن خبر کسب رتبه نخست در  مدیرت بحران و فوریتهای پزشکی در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  مایه شور و شعف و مسرت فراوان شد. بی شک این مهم پژواکی ازتلاش و توانمندی، درایت  و جسارت مجموعه معاونت درمان و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه است که بدون کمترین چشم داشتی با سلب آسایش از خویش آسودگی خاطر را برای آحاد شهروندان فراهم می سازند.برخود لازم می دانم کسب این  موفقیت غرور انگیز را به معاونت و عموم کارکنان حوزه درمان وبویژه مدیرارجمند و یکایک زحمت کشان فوریت ها و همچنین به تمامی کارکنان خدوم دانشگاه و مردم شریف استان خوزستان تبریک عرض نموده و با سپاسگزاری از یکایک آنها توفیقات روز افزون شان را درگاه حضرت حق مسءات بنمایم.

دکتر اسماعیل ایدنی
قائم مقام وزیر بهداشت در استان خوزستان
و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار