محمد سعید شرفی گفت: معضل فروش بلیت های چارتری با شدت و جدیت در دستور کار این فرودگاه قرار گرفته و در حال پیگیری است.
مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: معضل فروش بلیت های چارتری با شدت و جدیت در دستور کار این فرودگاه قرار گرفته و در حال پیگیری است.
محمد سعید شرفی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه به تازگی مسافران از خرید بلیت های چارتری با قیمت گزاف شکایاتی داشتند، اظهار کرد: با پیگیری و برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان و روسای ادارات و سازمان های مختلف از جمله سازمان تعزیزات حکومتی، انجمن صنفی دفاتر فروش بلیت در خوزستان، اداره بازرگانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان سعی در حل این مشکل در کمترین زمان ممکن را داریم.
شرفی گفت: نصب قیمت مصوب سازمان هواپیمایی بلیت در محل قابل رویت عموم، طراحی و تهیه فرم شکایت برای بررسی و اقدام لازم، تشکیل کمیته اجرایی کنترل و نظارت بر قیمت بلیت هواپیما، ایجاد مکان مناسب برای استقرار اعضای کمیته در پایانه فرودگاه، هماهنگی با قاضی کشیک برای استقرار در دفتر کمیته با هماهنگی نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، تلاش در راه اندازی گشت مشترک بررسی فروش بلیت در سطح شهر، تلاش در جهت قطع واسطه های پروازهای چارتری و غیره ازجمله موارد برای حل این مشکل است.
فرودگاه بین المللی اهواز دارای رتبه ترافیکی بالایی در سطح کشور است که به حدود 20 نقطه داخلی و خارجی همه روزه پرواز دارد.
سالانه حدود دو میلیون و 500 هزار مسافر از طریق فرودگاه بین المللی اهواز جابجا می شود
در فرودگاه اهواز روزانه 60 پرواز انجام می شود.
سازمانی دیگه نبود به این چرخه طولانی متصل به انتهای تاریخ برای پیگیری بلیط های چارتری اضافه کنید !!؟؟
فرودگاهی که بر خلاف ظرفیت واقعی خود حجیم بشود و....................قطعا این شرایط را برای سیستم های فساد ایجاد خواهد کرد .
چون آنقدر برای سازمان متبوع خود مشغله بوجود میاورید که بالطبع محصول بهتر از این نخواهد داشت .
آقاي شرفي به تازگي مسافران شكايت دارند؟
چندين سال است كه در فرودگاه اهواز كاركنان خود فرودگاه و پرسنل شركتهاي هواپيمايي مستقر در فرودگاه بازار سياه فروش بليط راه انداخته اند...