شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷

معاون آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از تولید و ساخت مستند گفتمان دینی دانشجویی در صدا و سیمای مرکز خوزستان خبر داد.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: دانشگاه یکی از محیط هایی است که باید کار فرهنگی در آن به صورت جدی انجام شود زیرا خروجی این مکان، مدیران و آینده سازان کشور را تشکیل می دهد.

وی افزود: بر همین اساس سازمان تبلیغات نگاه ویژه ای به کار فرهنگی در دانشگاه های دارد و در این راستا فعالیتهایی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان در دانشگاه انجام شده است.

معاون آموزشی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه افزود: موضوعات گفتمانها اعلام و پس از انجام امورات فنی توسط صدا و سیمای مرکز خوزستان و نشست هماهنگی با اساتید این برنامه ها کار تولید آغاز و همزمان نیز از رسانه استانی پخش می شود.

سروستانی تصریح کرد: حجاب وعفاف، سبک زندگی دینی، عرفانهای نو ظهور، حیا و راه های تقویت ایمان از جمله موضوعات این گفتمانها می باشد.

وی عنوان کرد: برنامه گفتمان دینی دانشجویی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی به دو زبان فارسی وعربی با همکاری صدا و سیمای مرکز خوزستان ساخته می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار