اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
با حضور پیر هادی مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری خوزستان جلسه شورای اداری شهرستان رامشیر برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر صبح امروز (دوشنبه) جلسه شورای اداری شهرستان با حضور خسرو پیرهادی ،مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری خوزستان،امام جمعه شهرستان، فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار رامشیر در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به حاضرین  و تسلیت به مناسبت نوزدهم رمضان سالروز ضربت خوردن امام علی (ع) ،از حضور مشاور استاندار در جلسه تقدیر کرد .
سعید فیوضی در ادامه به برخی مشکلات و معضلات شهرستان  از جمله عدم  تخصیص سهمیه آب به شهرستان جهت کشت تابستانه و همچنین کم بودن درصد شهرستان ازعوارض آلایندگی  ناشی از فعالیت های شرکتهای تابعه نفت و گاز در محدوده شهرستان اشاره نمود و اظهار داشت :انتظار داریم  مشاور استاندار ما را درجهت حل و فصل این مشکلات یاری نمایند.
سید طالب موسوی امام جمعه شهرستان نیز در ادامه سالگرد ضربت خوردن و شهادت امام علی (ع) را تسلیت گفت و مطالبی را درخصوص شخصیت امام علی (ع ) بیان نمود. وی  همچنین با اشاره به  مظلومیت مردم فلسطین  و جنایات آل سعود در یمن خواستار حضور گسترده مردم  در راهپیمایی روز قدس شد.
سپس مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری خوزستان ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع)  مطالب خود را درسه محور توسعه منطقه ، تهدیدات منطقه و انتخابات بیان نمودند.
خسرو پیرهادی  اظهار داشت:سرمایه گذاری های فراوانی جهت توسعه منطقه انجام می شود ولی متاسفانه مشاهده می کنیم که این سرمایه گذاری ها منتج به اشتغال و توسعه نشده  و نتیجه مورد نظر محقق نشده است لذا تجربه ثابت کرده است برای توسعه نیاز به تاسیس کارخانه نیست بلکه باید مدیریت صحیح را توسعه داد.
مشاور استاندار با اشاره به اهمیت توجه ویژه به مزیت نسبی در توسعه شهرستانها تصریح نمود: مزیت نسبی شهرستان رامشیر در بخش کشاورزی است و به همین دلیل ایجاد صنایع بالا دستی و تبدیلی در شهرستان یک نیاز اساسی برای توسعه شهرستان می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به اقسام  تهدیدات در منطقه اشاره کرد و تاکید نمود که تهدید اصلی در حال حاضر تهدید نرم می باشد که نیازمند توجه ویژه دستگاهها به ویژه دستگاههای فرهنگی می باشد.
 محور پایانی سخنان مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری ،انتخابات بود که در شورای اداری شهرستان رامشیر مطرح شد.پیرهادی در این بخش از سخنانش با بیان اینکه ملاک در انتخابات ،قانون انتخابات است تاکید نمود: اموال و امکانات ادارات و بیت المال نباید  در جهت حمایت از کاندیدای خاصی استفاده شوند و انتظار می رود مدیران و دستگاههای اجرایی با تعامل و همکاری یکدیگر انتخابات خوبی را در سطح شهرستان برگزار نمایند.

جلیل ظهیری کارشناس روابط عمومی

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار