اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
به همت کانون پرورش فکری در حال برگزاری است
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طرح "حساب پس‌انداز کتاب‌خوانی" ویژه‌ی کودکان و نوجوانان را در رامشیر راه‌اندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، شهناز قنواتی مسئول کانون رامشیر با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح توسعه‌ی کتاب‌خوانی، کانون شهرستان رامشیر برای اعضای دختر و پسر خود در گروه‌های سنی مختلف طرح کتاب‌خوانی با عنوان"حساب پس‌انداز کتاب‌خوانی" را اجرا می‌کند.
وی درباره‌ی طرح "حساب پس‌انداز کتاب‌خوانی" توضیح داد: این طرح در راستای ترویج و تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب انجام می‌شود و در آن دفترچه‌هایی مشابه دفترچه‌ی بانک برای اعضاء تهیه‌شده است.
قنواتی افزود: در این طرح برای کتاب‌هایی که اعضاء در مرکز مطالعه می‌کنند، 1000 تومان و کتاب‌هایی که اعضاء به امانت می‌برند، 2000 تومانی امتیاز به‌حساب بچه‌ها اضافه می‌شود.
این مسئول فرهنگی با اشاره به این‌که در پایان تابستان هر عضوی که امتیاز و یا پول بیشتری پس‌انداز کرده باشد به‌عنوان کتاب‌خوان برتر معرفی می‌شود تأکید کرد این طرح به‌منظور ترغیب اعضاء به مطالعه و کتاب‌خوانی و بالا بردن امانت کتاب در مرکز و همچنین ایجاد رقابت سالم در بین اعضاء اجرا می‌شود.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان رامشیر، یک مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگي، هنري با مخاطبين كودك و نوجوان خود ارتباطي چهره به چهره و نزديك برقرار می‌کند.
مربيان كانون در اين مراكز علاوه بر امانت دادن كتاب به ارائه 40 عنوان فعاليت فرهنگي هنري همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمايش عروسكي، پخش فيلم، تهيه روزنامه ديواري، کتاب‌خوانی، نقاشي، سفالگري، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار