اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان حمیدیه به ریاست معاون فرماندار حمیدیه و حضور سایر اعضاءدر سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری حمیدیه در اين جلسه معاون فرماندار شهرستان حميديه گفت:  برنامه ریزی و هزینه کردن در خصوص اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نوعی سرمایه گذاری است.
ابراهيم عساكره با اشاره به اینکه برگزاری کلاس های اوقات فراغت به رشد اجتماعی و فکری کودکان و نوجوانان کمک بسزایی می کند، افزود: اوقات فراغت یکی از مسائل مهم نوجوانان و جوانان است که شناخت نیازمندی ها، رفع احتیاجات و برنامه ریزی صحیح در این حوزه موجب بروز استعدادها و خلاقیت ها و ایجاد نوآوری در بین نوجوانان و جوانان می شود.
وی خواستار برنامه ریزی صحیح ودرست از همین امروز در ستاد اوقات فراغت شد تا در آینده بهره وری مطلوب را داشته باشیم.
عساكره هدف از تعیین کمیته‌ها را ساماندهی اوقات فراغت خواند و بیان داشت: هدف از تشکیل کمیته‌ها این است که متناسب با مأموریت ستاد و اولویت‌های نهادهای مختلف بتوانیم فعالیت‌ها را ساماندهی و به صورت مدوّن و برنامه‌ای‌تر به کارها رسیدگی نماییم.
معاون فرماندار شهرستان حميديه با بیان اینکه امیدواریم زمینه بهره‌برداری مشترک از امکانات ارگان‌ها و نهادها فراهم شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت خوبی در شهرستان حميديه وجود دارد، که در پرتوی یک برنامه مشترک و هماهنگ می‌توان برنامه ریزی خوبی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و آسایش خاطری برای خانواده ها ایجاد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار