شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه:
فاطمی نیا اضافه کرد: از همان موقع محصولات مختلف شرکت اعم از لوله های دوجداره و زهکش و انواع لوله های بتنی برای کاربرد در طرح ارائه می شود به گونه ای که تنها در 10ماه گذشته بیش از دو هزار کیلومتر لوله های زهکش در اختیار موسسه جهاد نصر قرار گرفته است.
 مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه، تابع شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: این شرکت تاکنون افزون بر پنج هزارکیلومتر لوله های زهکش مورد نیاز طرح 550هزار هکتاری موسوم به طرح مقام معظم رهبری را تامین کرده است.

مهرزاد فاطمی نیا  اظهار کرد: از چهار سال پیش که طرح مزبور فعالیت خود را از سرگرفت شرکت آبان بسپار آمادگی خود را برای تامین لوله های زهکش و دیگر محصولات مورد نیاز این طرح اعلام کرد.

وی اضافه کرد: از همان موقع محصولات مختلف شرکت اعم از لوله های دوجداره و زهکش و انواع لوله های بتنی برای کاربرد در طرح ارائه می شود به گونه ای که تنها در 10ماه گذشته بیش از دو هزار کیلومتر لوله های زهکش در اختیار موسسه جهاد نصر قرار گرفته است.

فاطمی نیا گفت: در ابتدا قرارداد شرکت آبان بسپار به طور مستقیم با موسسه جهاد نصر بود که هم اینک این قرارداد با شرکت های زیر مجموعه موسسه در جریان است.

وی افزود: تامین نیازمندی های طرح بسته به میزان اعلام شده از سوی موسسه جهادنصر است که شرکت آبان بسپار توسعه در خصوص لوله های زهکش در کنار دو شرکت دیگرشامل pvc خوزستان و شهرآب گستر در این زمینه خدمات رسانی می کند.

فاطمی نیا افزود: امتیاز شرکت آبان بسپار نسبت به دیگر شرکت ها چند بعدی بودن محصولاتی است که در اختیار طرح مزبور قرار می دهد.

وی یادآوری کرد: شرکت آبان بسپار تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلن دو جداره شامل اسپیرال کرتیوب دار و کارو گیت دار به منظور کاربرد در شبکه های ثقلی( فاضلابی) است.

فاطمی نیا ادامه داد: این شرکت لوله های با فشار پایین را در اقطار 300 تا 1400میلیمتر ، لوله های زهکش در قطرهای 100، 125، 160و 200میلیمتر با فیلتر مصنوعی و یا بدون فیلتر را نیز تولید می کند.

محصولات بتنی،شامل لوله و سازه های پیش ساخته، لوله های آبیاری تا شونده و کیسه های پلاستیکی پلی پروپیلن نیز ازدیگر محصولات این شرکت است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار