اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸
معاون استاندار خوزستان:
راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز از ساعت 11:30 صبح روز جمعه 19تیر از مسجد آیت الله موسوی جزایری واقع در بازار سرپوشیده امام خمینی (ره) به سمت مصلای مهدیه این شهر برگزار می شود.
 معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با توجه به شرایط پیچیده منطقه ای ضرورت دارد که امسال بلندتر علیه رژیم صهیونیستی اسراییل فریاد بزنیم و استکبار جهانی و کسانی که حامی آن هستند را محکوم کنیم.

فرج الله خبیر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس با برنامه ریزی هایی که در خوزستان انجام شده در همه شهرهای این استان با شکوه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: آمادگی اقشار مختلف و دستگاه های اجرایی برای مشارکت در این راهپیمایی اعلام شده است.

وی افزود: برگزاری روز قدس در شرایط کنونی که شرایطی بسیار حساس و پیچیده در جهان اسلام است، بسیار حایز اهمیت است.

خبیر مساله قدس و فلسطین را مساله مهمی برای دنیای اسلام از جنبه مذهبی و سیاسی دانست و گفت: قدس مکان بسیار شریفی است که پیروان تمام ادیان و مذاهب به آن علاقه مند هستند و از اهمیت ویژه ای در بین ادیان برخوردار است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بیان کرد: اهمیت قدس شریف از لحاظ مذهبی برای دنیای اسلام نیز مهم است و از سوی دیگر رژیم اشغالگر طی فرایندی که در گذشته به همراهی استعمار انگلیس و سایر قدرت های آن زمان طراحی کرد، در این منطقه مستقر شد و به عنوان یک توده چرکین اکنون در منطقه وجود دارد.

وی ادامه داد: این توده چرکین با هدف عملی کردن منویات استکبار در خاورمیانه ایجاد شد و حاصل آن هم قطع اراضی فلسطین و ارتکاب جنایات بی شمار در منطقه شد.


خبیر با اشاره به اینکه برخی کشورهای ظاهرا اسلامی رژیم صهیونیستی را همراهی می کنند، گفت: شاهد شکل گیری جریانات تکفیری در منطقه هستیم که با ایجاد آشوب هایی در کشورهای سوریه و عراق امنیت اسراییل را تامین می کنند و از این رو امسال ضرورت دارد مشارکت گسترده تری در راهپیمایی روز قدس داشته باشیم که انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم.

راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز از ساعت 11:30 صبح روز جمعه 19تیر مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان از مسجد آیت الله موسوی جزایری واقع در بازار سرپوشیده حضرت امام خمینی (ره) به سمت مصلای مهدیه حضرت امام خمینی (ره) این شهر برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار