شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
امام خمینی: "روز قدس روز اسلام است"

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

روز قدس روز دمیدن روح تازه به کالبد مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم است. روز قدس نه تنها یک نماد نیست؛ بلکه کارآمدترین حرکت تاریخ مبارزه با اسرائیل و موثرترین تیر بر تن این مولود نامشروع منطقه است و بار دیگر در این روزها عاملی که می تواند قاطعانه و به یقین در کنار مقاومت مردم مظلوم فلسطین بایستد و دشمن دون صفت و متجاوز را به عقب براند روز قدس و گام های استوار مسلمانان جهان در راهپیمایی این روز است.

در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس و اوج گیری ددمنشی ومحاصره همه جانبه و تاسف بار مردم بی دفاع غزه ونیز، حمله وحشیانه رژیم آل سعود به مردم بی دفاع یمن که این روزها  به عنوان نماد مقاومت حقیقی امت اسلامی در جهان ، رمضان خونینی را پشت سر می گذارد و سكوت مجامع جهانی، امسال اهمیت برگزاری باشکوه و گسترده این روز بزرگ دو چندان گشته است.

 لذا شورای هماهنگی اصلاح طلبان خرمشهر ضمن دعوت به حضور پرشور ملت مسلمان ایران اسلامی وبخصوص مردم شریف و همیشه در صحنه خرمشهر قهرمان در راهپیمایی روز قدس،همگام با سایر اقشار در راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر از سال های پیش حضور یافته و با خلق حماسه ای فراموش نشدنی و ابراز انزجار از رژیم اشغالگر اسرائیل و هم پیمانانش حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین ودیگر مسلمانان مظلوم جهان اعلام می نماید.
                                                                                    
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار