شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
ایران اسلامی خاستگاه بالا بلند دلیرانی ست که از دیرباز ، قصه ی هزار و یک شب از جان گذشتگی شان در راه آزادی و سربلندی این آب و خاک روی لبان جهانیان گل انداخته است  . تاریخ پر افتخار کشور عزیزمان ایران گواه روشنی ست برای اینکه جهان به احترام مهر ورزی هایی که هر روز به گونه ای دیگر به تکرار می رسد بایستد... در این میان خوزستان به عنوان سنگر نخست دفاع از دین و هویت این سرزمین با فرهنگ ، جلوه ایست سترگ از رشادت ها و جان فشانی ها...
اینک برگی دیگر از دفتر زرین این خاک گوهرخیز ورق می خورد و هم وطنی دیگر با تبعیت از قران و آموزه های دینی اسلام ناب محمدی( ص ) که یقینا دین گذشت و عطوفت و مهربانی ست ، دست از جان می شوید مگر در توسعه و پیشرفت بخشی از داشته های ارزشمند کشور عزیزمان خلل یا خدشه ای وارد نشود .
 شهرام محمدی رادمرد سخت کوشی از تبار فرزانگان و شهیدان گلگون کفن خوزستان با رشادتی مثال زدنی ازجان عزیز خویش در عرصه ی صنعت در میگذرد مگر جانی و جگری آتش نگیرد و ثروتی به نام نفت که با خون دل خوردن های بسیاری در رگ و روح  این آب و خاک جاری شده است بر باد نرود.
اینجانب ضمت عرض تسلیت درگذشت شهادت گونه ی شهرام محمدی که در حادثه آتش سوزی در پتروشیمی مارون ماهشهر جان به جان آفرین تسلیم کردند و ابراز همدردی با خانواده محترم  و داغدارشان از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم  .
 شایسته است در این روزها و شبهای عزیز ماه سراسر خیر برکت رمضان که با نام اسوه ی گذشت و فداکاری ؛ مولا علی علیه السلام ؛ گره خورده است ، دست دل خویش را  تا مهر تا ماه به سمت پروردگار سبحان بلند کنیم  و از خدا بخواهیم تا روح بلند و ملکوتی این عزیز از دست رفته را با ارواح طیبه شهدا و امام شهدا محشور سازد . آمین
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار