شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
 در پی در گذشت جانگداز مرحوم شهرام محمدی ، که با به نثار جان خود  جان دهها نفر از کارگران شرکت پتروشیمی مارون را نجات داد پیام تسلیتی از سوی حسین برون مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری اهواز صادر شد.
 
متن پیام بدین شرح است: 

 " انالله اناالیه راجعون "

شهرام محمدی کارگر جوان غیور پتروشیمی مارون ماهشهر دعوت حق را لبیک گفت.

و لا تحسبن الذین قتلوا فی الدین الله امواتا"،  بل احیاء عند ربهم یرزقون

این وعده ی خدای متعال است که جایگاه بندگان خاص خویش را در قرب بارگاه الهی و برسفره ماءده های بهشتی خود قرار خواهد داد. 

باری شهرام محمدی کارگر غیور پتروشیمی مارون، جوانمردی از سلاله جوانمردام مردان گمنام بختیاری و زاده ی سرزمین انزوای اصالت وبردباری وکوه های بی قراری وعزت جان سپرد.

شهرام عزیز که در جانبازی با آتش فاجعه پتروشیمی مارون ابراهیم وار خود را در آتش زده بود تا بابستن شیر مرکزی جان صدها همکار خود را از مرگ حتمی نجات دهد ، سرانجام پس از ده روز دست وپنجه کردن با درد و بیماری در بیمارستان چمران تهران دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

شهرام شهید راه جوانمردی و اخلاص امروز ازمیان مارفت تا کارگران بسیاری درپتروشیمی مارون زنده بمانند .

او که راه خود را آگاهانه برگزید، تا کودکان وهمسران صدها کارگر ایرانی از دیدن پدران خود محروم نگردند، برای همیشه روی درنقاب خاک کشید و از در آغوش کشیدن فرزندان خود محروم شد.

ما اقشار مختلف مردم خوزستان نیز امروز همچنان که قوم رشید بختیاری در عزای عمومی از دست دادن فرزند غیور خود سوگوارند، با این مردم نجیب و سرفراز صمیمانه ابراز همدردی نموده و در تشییع پیکر او همراه خواهیم شد.

سازمان آرامستان شهرداری اهواز ضمن همدردی با خانواده و بستگان مرحوم شهرام محمدی ، آمادگی کامل خود را جهت هرگونه همکاری جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم تشیع ، تدفین آن مرد غیور و فداکار در هر نقطه ای از شهرهای استان اعلام می دارد. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی ایسپره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
comment
0
0
comment خداوند روح این بزرگ مرد بختیاری شهید شهرام محمدی راقرین رحمت کند، از جناب آقای برون سپاسگزاریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار