شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
مدیرکل فرودگاههای خوزستان:
دکتر شرفی گفت: ثبت جهانی اثر شوش در رونق صنعت گردشگری و ورود شمار گردشگران خارجی از فرودگاه بین المللی اهواز موثر خواهد بود.
مدیرکل فرودگاههای استان خوزستان گفت: ثبت جهانی اثر شوش در رونق صنعت گردشگری و ورود شمار گردشگران خارجی از فرودگاه بین المللی اهواز موثر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه های خوزستان : در دیدار محمد سعید شرفی با مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان در محل فرودگاه اهواز ، ضمن خرسندی از ثبت جهانی شهر باستانی شوش ، در این ارتباط از تلاش های بی وقفه اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان قدردانی کرد. 

وی گفت: باید به صنعت گردشگری توجه بیشتری شود تا بتوان از پتانسیل های موجود در استان به بهترین نحو استفاده کرد و اداره کل فرودگاههای استان خوزستان نیز آمادگی تعامل هربیشتر به منظور توسعه گردشگری و معرفی مکان های دیدنی استان ، با اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خوزستان را بیش از پیش خواهد داشت و از هرگونه همکاری در این زمینه دریغ نخواهد کرد. 

وی ابراز امیدواری کرد به زودی بتوان پروژه های اقامتی مانند هتل ها را در سطح شهر و استان ساماندهی کرد و به فکر ساخت هتل های مناسب با استفاده از توان بخش خصوصی باشیم.

مدیرکل فرودگاههای استان خوزستان با اشاره به برقراری پروازهای دو شرکت خارجی ترکیش ایر و فلای دبی در فرودگاه اهواز افزود: برقراری این پروازها در اواخر سال گذشته به افزایش شمار گردشگران به استان خوزستان منجر شده است.

افشین حیدری مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خوزستان نیز ضمن قدردانی از مدیرکل فرودگاههای استان خوزستان در برقراری پروازهای خارجی فرودگاه اهواز گفت: قرار است جلسه چالش های فراروی صنعت گردشگری در استان خوزستان با حضور استاندار خوزستان برگزار شود. 

وی افزود: باید طوری حرکت و برنامه ریزی کرد که راه برای جذب گردشگران و مشتاقان به سرمایه گذاری در این صنعت هموار شود. 

هفته گذشته شهر باستانی شوش در فهرست آثار جهانی به ثبت رسید که با این اتفاق ، خوزستان نخستین استان کشور است که سه اثر مهم در فهرست آثار جهانی دارد.

گفتنی است ؛ مجموعه آبشارهای شوشتر و معبد چغازنبیل از دیگر آثار جهانی خوزستان است که در سازمان علمی فرهنگی ملل متحد(یونسکو) به ثبت رسیده است.
روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار