شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۶۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از گلزار شهدای اهواز:
استاندارخوزستان جمعی از مدیران و معاونین وی با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند .
  عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان, برمزارشهدا دراهواز حضور یافت و با قرائت فاتحه، کسب موفقیت هسته ای ملت ایران را به همرزمان شهید جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرمین ، تبریک گفت .
استاندارخوزستان که جمعی از مدیران و معاونین وی را همراهی می کردند با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد .

نماینده عالی دولت در استان خوزستان در خصوص اختصاص قطعه مستقل برای تدفین شهدای مدافعان حرم گفت: این اقدام سازمان آرمستان شهرداری اهواز که با همکاری سپاه استان خوزستان در حال انجام است می تواند فصل نوینی در تاریخ رشادت های برون مرزی مردان غیور استان خوزستان را رقم بزند.

مقتدایی ادامه داد: دفاع از حرم معصومین و اهل بیت عصمت و طهارت برگ زرینی دیگری به توفیقات جمهوری اسلامی ایران افزوده است. در این میان بسیجیان و رزمندگان خوزستانی همانند دوران دفاع مقدس در صدر این رشادت ها و شهادت ها قرار دارند.

مقتدایی با تقدیر از ابتکار سازمان آرامستان شهرداری اهواز در اختصاص قطعه شهدای مداع حرم گفت: شهادت عزیزان ما در مبازره با جریان تکفیری داعش و استقامت منجر به موفقیت در مذاکرات هسته ای توسط جهادگران عرصه دیپلماسی همه در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان تصریح کرد: اختصاص دادن قطعه برای شهدای مدافع حرم جلوه ای از نمایشگاه رشادت ها و جانفشانی های برون مرزی مردم استان در دفاع از ولایت و مذهب شیعی و ارزش های انقلاب اسلامی است.

استاندار خوزستان گفت: همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند استراتژی نظام جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم و مبارز با ظالم در سراسر جهان است. 






comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خبرچين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
comment
0
0
comment تا اونجايي كه در جريان هستم
در زمان آقاي [...]مابين قبور (حتي مابين قبور شهدا) به افرادي از ما بهترون واگذار شده بود.
اگر خواستيد مي تونيد پيگيري كنيد.
سوژه خوبيه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار