اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان گفت: سازندگان تجهیزات نفت و گاز استان مظلوم​ترین بخش صنعتی استان هستند زیرا حق این سازندگان تضییع می​‌شود.

علی کرانی در گفت ​و گو با خبرنگار ایسنا در خوزستان، اظهار کرد: بیشتر مدیران استانی شعار می​دهند و به وعده​ها و تعهدات خود عمل نمی‌کنند که این مساله شرایط را برای تولیدکنندگان درون استان بسیار سخت کرده است.

وی افزود: واحدهای تولیدی این انجمن، تخصصی هستند و نمی‌​توانند تولیدات خود را به جز شرکت نفت، ملی حفاری و پتروشیمی به بخش​های دیگر بفروشند و هنگامی که از سوی این شرکت​ها حمایتی صورت نمی‌​گیرد، تولیدات آن‌ها باید در انبارها انباشته شود.

کرانی تصریح کرد: از 150 واحدی سازنده تجهیزات نفتی استان در این انجمن عضویت دارند که فقط حدود 30 درصد آن‌ها فعال هستند؛ مشکلات و کمبودهای آن‌ها به گونه‌​ای است که نمی‌​توانند ساعت​های کاری خود را طولانی کنند.

وی ادامه داد: اگر انتظار داریم صنعت استان رشد و توسعه پیدا کند و بتواند با توان بالا فعالیت داشته باشد، باید از سوی سازمان​ها و مسئولین خوزستانی حمایت شود و این حمایت فقط در حد حرف و شعار نباشند.

کرانی عنوان کرد: عده‌​ای علاقه ندارند که بسیاری از کارها توسط سازندگان بومی استان انجام شوند و سفارشات را به استان​های دیگر واگذار می‌​کنند که با این شرایط انتظار می‌​رود صنعت استان روز به روز تضعیف شده و نتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفتی و پتروشیمی خوزستان اظهارکرد: اگر شرکت‌هایی از جمله مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری و ... به توافق​نامه‌​ها و تعهدات خود با تولیدکنندگان عمل کنند، بسیاری از مشکلات این واحدها رفع خواهد شد اما به دلیل عدم پایبندی به این تعهدات، روز به روز مشکلات تولیدکنندگان افزایش می​‌یابد.

وی با اشاره به اینکه اگر به 50 درصد از این تعهدات عمل شود، اتفاقات بسیار خوبی برای صنعت استان رقم می​‌خورد، گفت: در این صورت می​‌توانیم شاهد اشتغال پایداری در استان باشیم و همچنین امکان افزایش کارگاه‌های ساخت و تولید محصولات نیز به وجود خواهد آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار