شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان کارکنان شهرداری اهواز با بازی فینال میان تیمهای منطقه سه و منطقه چهار وبازی رده بندی میان تیمهای معاونت فرهنگی و شهرداری برگزار شد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز ، در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان کارکنان شهرداری اهواز امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز ضمن خیر مقدم به ورزشکاران و ورزش دوستان و ممبینی ریاست کمیسیون ورزش و شاه ولی مدیر حوزه دفتر شهردار گفت: بعد از گذشت 22روز از شروع مسابقات جام رمضان امروز مراسم اختتامیه این مسابقات است و خوشحالیم که با نگاه ویژه شهردار محترم به حوزه معاونت فرهنگی و مسئله ورزش درمیان پرسنل شهرداری نشاط و شادابی ایجاد شده است .

وی در ادامه گفت : با حمایت شهردار محترم و اعضاء شورای شهر سالن چند منظوره فرهنگی ورزشی ویژه پرسنل شهرداری در حال طراحی است که انشاا... به فضل الهی تا چند ماه آینده کلنگش به زمین زده خواهد شد و تا با ساخت و راه اندازی آن پرسنل شهرداری بتوانند به بهترین نحو از آن استفاده کنند.

ممبینی رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر اهواز نیز در این مراسم ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر از حضور در جمع کارکنان محترم شهرداری ابراز خرسندی کرد و از برگزار کنندگان این مسابقات آقای آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری ، آقای باروتکوب مدیر امور ورزش و همه مدیران شهرداری و پرسنل خدوم شهرداری اهواز تقدیر وتشکر کرد و افزود: این مسابقات با حضور 22 تیم برگزار شد و امیدوارم که دوستان عزیز به این شبهای ماه رمضان بسنده نکنند و ورزش را به طور جدی در تمام ایام سال ادامه دهند. یک تقاضای دیگر هم دارم که سازمانها و مناطق تیمهایشان را حفظ کرده و در قالب مسابقات دهه فجر نیز به رقابت بپردازند.

وی در پایان با تشکر ویژه ازشاه ولی مدیر دفتر محترم شهردار اهواز گفت: از همه ورزش کاران و ورزش دوستان که حضور گرمی در سالن برگزاری مسابقات داشتند تقدیر میکنم.      

شایان ذکر است ، در مرحله نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان شهرداری اهواز تیم منطقه چهار مقابل منطقه سه قرار گرفت و با نتیجه 4 بر5 مغلوب تیم منطقه سه شد. همچنین در بازی های رده بندی نیز رقابت میان تیم شهرداری مرکز و معاونت فرهنگی با نتیجه 2بر3 به نفع معاونت فرهنگی به پایان رسید.

به این ترتیب تیم فوتسال منطقه سه قهرمان مسابقات ، منطقه چهار در مقام دوم و نائب قهرمان و تیم معاونت فرهنگی نیز مقام سوم مسابقات را کسب کرد.   
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار