اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۸۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
در اين بازديد مشكلات و تنگناهاي محلات كوي ملاشيه از جمله ، عدم وجود سيستم دفع فاضلاب و وجود جوي هاي روباز و مشكلات ناشي از آن ، نبود آسفالت استاندارد و ... بررسي شد .
 در اين بازديد مشكلات و تنگناهاي محلات كوي ملاشيه  بررسی شد

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه شش شهرداري اهواز در ساعات اوليه امروز، مهندس سيد خلف موسوي شهردار كلان شهر اهواز به همراه سردار شاهوار پور، دغاغله سرپرست منطقه شش و تني چند از مسئولين  از وضعيت محلات محروم منطقه شش در كوي ملاشيه بازدید کرد.

در اين بازديد مشكلات و تنگناهاي محلات كوي ملاشيه از جمله ، عدم  وجود سيستم دفع فاضلاب و وجود جوي هاي روباز و مشكلات ناشي از آن ، نبود آسفالت استاندارد و ... بررسي شد .

شهردار اهواز ، خدمت رساني به شهروندان اين محلات را امري مهم تعريف كرد و گفت : يكي از اولويتهاي مهم و اصلي شهرداري كاهش فاصله طبقات بين مناطق مي باشد و اين امر نيازمند همكاري همه جانبه دستگاه هاي نظارتي و اجرايي  و همچنين حضور و مشاركت فعال شهروندان است  .

وي همچنين توجه به محيط زيست و بهداشت و سلامت اين مناطق را مهم عنوان نمود و بيشترين توجه و رسيدگي به اين امر در جهت حفظ محيط زيست و بهداشت آن به منظور تامين سلامت روحي و رواني شهروندان را از جانب مسئولين امر خواستار شد .

  وي  از شهروندان خواست تا با رعايت قوانين شهرسازي در زيبايي چهره شهر سهيم باشند .






comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
comment
0
2
comment بفکر آسفالت در مناطق باشید،ماشین های مردم هرسه ماه باید جلوبندی تعویض کنند،واقعا درشهر بازدید ندارید،
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
comment
0
0
comment اين خدمات نبايد تنها فيزيكي و خدمات شهري و عمراني باشد بلكه موضوعات خدمات فرهنگي و اجتماعي از اهميت بيشتر برخوردارند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
comment
0
0
comment هرجای اهواز بروید سرریز فاضلاب وجود دارد و شهر را فاضلاب گرفته است(کیانپارس،کیان آباد،امانیه ، گلستان،زیتون ،مرکزشهر) اگر شرکت آبفا نمی تواند کاری انجام دهد استانداری و شهرداری وارد عمل شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار