اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان
رحیمی گفت: ذائقه ایرانی های تمایل به پشت میزنشینی دارد که این ذائقه در حوزه اقتصادمقاومتی باید تغییر کند و آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در این راستا کاربرد بسیار دارد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان گفت: ذائقه ایرانی های تمایل به پشت میزنشینی دارد که این ذائقه در حوزه اقتصادمقاومتی باید تغییر کند و آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در این راستا کاربرد بسیار دارد.

مسلم رحیمی در اولین هماش نقش آموزش های مهارتی در تحقق اقتصادمقاومتی و ایجاداشتغال پایدار ضمن تبریک هفته مهارت و ششم مرداد اظهارکرد: طبق تحقیقاتی که در چندسال پیش صورت گرفته قریب به 80درصد از ایرانی ها تمایل به پشت میزنشینی دارند حال آن که حوزه اقتصادمقاومتی می طلبد که این ذائقه را با فراگرفتن آموزش های مهارتی تبدیل به کارگاه و کار با آچارکرد.

وی ادامه دارد: یکی از موارد بسیار مهم در اقتصادمقاومتی تغییر در همین ذائقه است که امروز با ورود در سالن آموزش های فنی و حرفه ای اهواز و بازدید از اختراعات و مهارت ها متوجه نکاتی امیدبخش برای آینده این مملکت شدم. رحیمی تصریح کرد: اقتصادمقاومتی در واقع بهترین مدل برای مقابله با تحریم هاست و به جرات می توان گفت که مصداق بارز رسیدن به اقتصادمقاومتی در آموزش های فنی و حرفه ای نهفته است چرا با در سایه آموزش های مهارتی می توان به اشتغالزایی و تکیه بر توان داخلی خود رسید.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان خاطرنشان کرد: زمانی که ما متکی به اقتصاد و توان نیروی کار خود باشیم از موضع بالاتری می توانیم وارد مذاکرات با کشورهای دیگر شویم. وی در پایان با بیان این که صداوسیمای خوزستان در خدمت تولید داخلی بوده و از آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای حمایت می کند، عنوان کرد: خوزستان استانی است با بالاترین ذخایرخدادادی، ظرفیت ها و پتانسیل ها و از بازارکار خوبی برخوردار است.

جوانان خوزستانی باید با شرکت در کلاس های مهارت، آموزش دیده و وارد بازارکار شوند. رحیمی تأکیدکرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادمقاومتی، ایجاد اشتغال، حمایت از تولید داخلی و حمایت از اندیشه و ایده های داخلی باید دست در دست هم داده و اقتصاد کشورمان را رو به جلو پیش ببریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار