اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
رییس سازمان دارالقران کریم کشور ازتلاش های استاندارخوزستان در اجرای برنامه منحصربفرد "بوسه بر پیشانی ماه خدا" قدردانی کرد.
مهدی قره شیخ لو رییس سازمان دارالقران کریم کشور با ارسال لوح سپاس ، ازتلاش های استاندار خوزستان در اجرای برنامه منحصربفرد "بوسه بر پیشانی ماه خدا" ویژه ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان  , متن لوح سپاس بدین شرح است :

حضور ارزشمند جناب آقای دکتر عبدالحسن مقتدایی

استاندار محترم خوزستان

"حمدوثنا ذات لایزالی را سزد که ما را به تاج کرامتش مزین فرمود"لقد کرمنا بنی آدم"و از زلال حکمت قرآن اندیشه مان را تابناک و زبان راگویا نمود"الرحمن علم القرآن خلق الانسان علمه البیان"شکروحمد از آن اوست که ما را از اصحاب رمضان ،ماه شریف نزول قرآن کریمش گرداند تا جان ها را به منطق استوار قرآنی قوامی الهی بخشد.

اکنون که بحمدالله جنابعالی با بهره معنوی و سرمایه سترگ دینی و دلی آکنده از عشق به قرآن کریم در این بهار قرآن آغازگر حرکتی معنوی بوده وعطر برنامه های پرنشاط این ماه میهمانی حضرت حق را با اجرا طرح زیبای "بوسه بر پیشانی ماه خدا"در فضای خوزستان ولایتمدار به مشام رسانیده اید برخود لازم می دانم تا صمیمانه ترین سپاس وتقدیر راتقدیم حضورتان نموده و از خداوند متعال انس با قرآن وحشروشفاعتش را برایتان آرزو نمایم."

                                                           ومن الله التوفیق

                                                             مهدی قره شیخ لو

                                                                رییس سازمان

 

گفتنی است بنا به دستور وتاکید استاندارخوزستان ، مجمع قرآنی در قالب سازمان مردم نهاد , سال گذشته با حضور جمع زیادی از قاریان ومحققان علوم قرآنی و دینی در این استان  تشکیل شد .

 عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان ، همواره از اجرای طرح های ویژه مذهبی ،قرآنی ودینی در این استان حمایت کرده است. برگزاری اجلاس سراسری نمازدر اهواز و برگزاری همزمان این اجلاس در سطح 22شهرستان استان خوزستان ونیزاجلاس پیرغلامان حسینی در سال گذشته که با استقبال خوب مردم ومسولان مواجه شد از جمله حرکت های معنوی دراستان خوزستان  بوده اند که می توان از آن ها نام برد.

 همچنین طرح " بوسه برپشیبانی برماه خدا " ویژه ماه مبارک رمضان برای اولین بار ازسوی دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان درسال جاری مطرح و با برگزاری چندین جلسه و تشکیل کارگروه های مختلف به عنوان بخشنامه به فرمانداران , بخشداران و دهیاران و همه مدیران دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شد.

این طرح برلزوم مردم محوری تاکید داشته و امر نظارت , هدایت و پشتیبانی را برعهده فرمانداران و بخشداران و مدیران اجرایی استان قرارداد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار