اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
با حضوراستاندار و معاونین وی :
دکتر مقتدایی درحاشیه این مراسم درگفت وگویی هدف از برگزاری این دوره را تربیت مدیر و نیز توانمند سازی کارشناسان شاغل درمجموعه استانداری , فرمانداری ها و بخشداری ها برای کسب مهارت درانجام بهتروظایف بصورت کارورزی و استاد - شاگردی عنوان کرد .
دوره آموزش  " جانشین پروری مدیریت " برای تربیت مدیران جوان و نیز توانمند سازی کارشناسان برای کسب مهارت درانجام بهتروظایف , صبح امروز پنج شنبه هشتم مردادماه 94 با شرکت 43 تن از منتخبین شاغل دراستنانداری خوزستان  و فرمانداریها درساختمان مرکزآموزش فنون اهواز وابسته به شرکت نفت آغازشد.

  به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان , دکتر عبدالحسن مقتدایی استانداراین استان به همراه معاونین خود , تعدادی از  مدیران کل ستادی و فرمانداراهواز  درآیین آغازبکار این دوره آموزشی  شرکت و ازسطح کلاس های آموزشی و نیز ورزش صبحگاهی کارورزان بازدید بعمل آوردند.

دکتر مقتدایی  درحاشیه این مراسم درگفت وگویی هدف از برگزاری این دوره را تربیت مدیر و نیز توانمند سازی کارشناسان شاغل درمجموعه استانداری , فرمانداری ها و بخشداری ها برای کسب مهارت درانجام بهتروظایف  بصورت کارورزی و استاد - شاگردی عنوان کرد .

  وی گفت : باتوجه به اهتمام وزارت کشور برای جذب حداکثری کارکنان مجموعه استانداریها درپست های مدیریتی آینده , تصمیم گرفتیم این دوره ها را برای تربیت نیروها برگزارکنیم .

  گفتنی است  برگزاری این دوره ازکارهای ابتکاری استاندار خوزستان است که توسط مرکز آموزش وپژوهش استانداری و باهمکاری مرکزآموزش فنون اهواز وابسته به شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب بصورت کارگاه آموزشی ( تئوریک ) و شرکت درشوراها و کارگروهای اداری ( عملیاتی ) برگزارمی شود.

   استاندارخوزستان افزود: برگزاری دوره آموزش تربیت مدیر و توانمندسازی کارشناسان ازسال گذشته کلید خورد که ابتدا 150 نفر ازسوی ادارات کل استانداری و فرمانداریها معرفی شدند که با غربالگری براساس توانمندی های افراد و بدون دخالت هرگونه ملاحظات سیاسی و یاحزبی , 43 نفر انتخاب شدند .

   دکتر مقتدایی طول این دوره آموزشی  را 4 ماه اعلام کرد که در روزهای چهارشنبه وپنج شنبه بصورت کارگاه آموزشی و شرکت درجلسات و همایش ها برگزار می شود.

  وی افزود: کارورزان روزگذشته درشورای اشتغال  , شورای ایمنی راهها و شورای اداری استان خوزستان شرکت کردند تا بصورت استاد – شاگردی موارد لازم را فراگیرند.

  گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان حاکی است که دکتر مقتدایی که آقایان فرج الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی , دهقان معاون امنیتی و سیاحی معاون عمرانی , وی را همراهی می کردند صبح امروز پنج شنبه دربرنامه ورزش صبحگاهی این کارورزان شرکت کردند که بااستقبال شرکت کنندگان مواجه گردید.

  دکتر مقتدایی و هیات همراه درادامه ازکلاس آموزشی این دوره بازدید بعمل آورد  و درجمع آنان به ایراد سخنرانی پرداخت .


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
comment
0
0
comment خسته نیاشید دکتر مقتدایی ولی سوال آیا این انتخاب ها بنظرتان حزبی نیست ؟ آیا این ها فقط در استانداری نخبه بودند؟ یا کارشناس هستند؟ چرا از نیرو های مامور از شهرداری فقط چند نفر بنا به شفارس فلان مدیر شرکت دارتد؟ ما در استانداری نیرو های متعهد و کاری زیادی داریم چرا فقط این ها ؟ بعد می گوید حزبی و سیاسی نبوده و یا از نیرو های مامور در امور شهری هم در این مدیری پروری شما چکار می کنند؟
؟؟؟؟؟؟ و هزاران سوال دیگر کمی هم با کارمندان روراست باشید و حقیقت را بگوید ؟
من چندسال است دراستانداری کار میکنم و مدرک لیسانس هم دارم و دارم فوق هم میگیرم چرا من نیستم جواب دهید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار