اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان
خدادادی : مناطق حادثه‌خیز شناسایی شده و نیز طرحی تحت عنوان امداد روستایی در حاشیه جاده‌های روستایی در دست اقدام است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: به منظور ارتقاء سطح ایمنی راه‌های خوزستان به ۲۰ پایگاه امدادی هلال احمر نیاز است.

به گزارش شوشان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: به منظور ارتقاء سطح ایمنی راه‌های خوزستان به ۲۰ پایگاه امدادی هلال احمر نیاز است.

علی خدادادی در نشست ارتقاء ایمنی راه‌ها اظهارداشت:  بیش از 18هزار کیلومتر جاده در خوزستان وجود دارد که شرایط اکثر این جاده‌ها استاندارد نیست.

وی افزود: مناطق حادثه‌خیز شناسایی شده و نیز طرحی تحت عنوان امداد روستایی در حاشیه جاده‌های روستایی در دست اقدام است که در راستای اجرای این طرح آموزش‌های تخصصی و همگانی داده می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه 18 پایگاه در سطح استان فعال است، گفت: تجهیز پایگاه‌ها نیازمند اعتبارات زیادی است و برخی از خودروهای امدادی نیز فاقد تجهیزات کافی هستند.

وی بیان کرد: از نیازهایی که برآورد شده ایجاد 20 پایگاه دیگر در سطح خوزستان است که تاکنون مجوز ساخت برخی از این پایگاه‌ها اخذ شده است و علاوه بر شناسایی زمین، اولویت‌ها مشخص شده‌اند.

خدادادی با بیان اینکه جاده‌های هفتگل، لالی و بزرگراه خلیج فارس از اولویت‌های احداث پایگاه به شمار می‌‌روند، عنوان کرد: با توجه به اینکه در هلال احمر خوزستان برنامه ای استراتژیک در بحث ارتقاء سطح ایمنی راه‌ها پیش‌بینی شده برای ساخت هر پایگاه بیش از 6میلیارد تومان نیاز است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
شهماروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
comment
0
0
comment با عرض سلام خدمت شما و مدیر کل محترم هلال احمر استان خوزستان جناب مدیر کل محترم خواستم عرض کنم خدمتتون شما اول برای هلال احمر شهرستان هفتکل یه تابلو تهیه کنید ! و ساختمان نیمه کاره آن را پس از 11 سال تکمیل کنید سپس بروید پایگاهای امداد و نجات دیگری بزنید .
comment
شهماروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
comment
0
0
comment چرا انتقادمو انعکاس ندادید ؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار