اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
حاجی زاده :
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: بحث ملاقات ها بسیار خوب و پسندیده است، آبفا شهری اهواز شرکت خدماتی است که کلیه امور آن در خصوص خدمت به مردم است . برگزاری ملاقات وسیله ارتباط مستقیم با مردم است و از این طریق می توانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه نماییم
 مهندس کیامرث حاجی زاده مدیر مرکز سامد استانداری خوزستان با اشاره به  حجم درخواست های شهروندان اهوازی درگرمای طاقت فرسا برای حل مشکلات آب شرب و فاضلاب گفت:مرکزسامد عزم خود را جزم کرده است تا با رایزنی با مدیران مسوول ازجمله شرکت های آب و فاضلاب استان و اهواز نسبت به حل مشکلات مردم همت گمارد.

 حاجی زاده درگفت وگو با روابط عمومی استانداری خوزستان افزود:  بخشی از  مسائل و  مشکلات  مرتبط با خدمات  شهری با شروع فصل گرما  تشدید می شود که  حل این مشکلات  دغدغة   عده ای  از شهروندان  اهوازی  است.  قطعی آب شرب و  مشکلات فاضلاب شهری  از اهم این مسائل  است، همین امر موجب دعوت از مهندس غلامرضا براتی  مدیر عامل آب و فاضلاب شهری شهرستان اهواز در  برنامة ملاقات مردمی مرکز سامد استانداری  است.

براساس این گزارش ,مهندس براتی دردیدارچهره به چهره با مردم نسبت به حل مشکلات آنان دستوراقدام مقتضی صادر کرد.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان اهواز  در  این خصوص گفت: بحث ملاقات ها بسیار خوب و پسندیده است، آبفا شهری اهواز  شرکت خدماتی است که کلیه امور آن در خصوص خدمت به مردم است . برگزاری ملاقات وسیله ارتباط مستقیم با مردم است و  از این طریق می توانیم خدمات بهتری  را به مردم ارائه  نماییم

وی در ادامه افزود: مواردی از  این درخواست ها  به سادگی  قابل حل است لیکن  بخشی از آن، نیاز به طرح جامع و تامین اعتبارات بالایی دارد. به عنوان مثال، مشکل فاضلاب منطقه مهدیس که  از سوی یکی از مراجعین مطرح شد به تامین اعتباری  بالغ بر 150میلیون تومان  نیاز دارد.

براتی از اجرایی شدن طرح اورژانس آب در سطح شهر اهواز خبر داد و اظهار کرد: چهار خودرو در سطح شهر اقدام به گشت زنی می نمایند تا در اسرع وقت مشکلاتی از قبیل ترکیدگی لوله آب ، سرریز فاضلاب را گزارش و حل نمایند.

 حسنعلی علی نژاد یکی ازشهروندان اهوازی که دراین ملاقات حضورداشت ,گفت: بنده به  نمایندگی از اهالی  آخر آسفالت اهواز  به  مرکزسامد آمده ام ،  لوله  آب خیابان بخشایش واقع در  بازارچه صدف، بیش از چهل روز است که شکسته و از طرفی فاضلاب آن هم  نیاز به پاکسازی دارد. در  ملاقاتی که با مهندس براتی  داشتم  ایشان دستور حل هر دو مشکل را صادر کرد

خانم زهیری از مددجویان کمیته امداد از مشکلات زندگی اش گفت و اینکه نتواسته قبوض آب را برای مدت طولانی پرداخت کند: پرداخت قبض آب و جرایمش  برایم بسیار سخت است که  خوشبختانه با دستور مهندس براتی پرداخت آن قسط بندی گردید.

حکیم کوتی  دیگر شهروند اهوازی گفت : صاحب آژانس همسایه در فرهنگ شهر هستم  و درخواست تعویض کنتورآب  را داشتم  که دراین دیدار  دستور اصلاح و تعویض آن  صادر شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
comment
0
1
comment هیچ شهری مثل اهواز سرریز فاضلاب ندارد ، اکثر خیابان
های اما نیه کیان پارس ، کیان آباد ، زیتون پر از سرریز فاضلاب است و این وضعیت در شان مردم اهواز نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار