شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
دکتر ایدنی در راستای تشریح و تببین برنامه ها و دستورالعمل های طرح تحول نظام سلامت و برنامه پرداخت مبتنی بر عملکرد کارکنان، با جمعی از پزشکان رامهرمزی دیدار کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در راستای تشریح و تببین برنامه ها و دستورالعمل ها طرح تحول نظام سلامت و برنامه پرداخت مبتنی بر عملکرد کارکنان، با جمعی از پزشکان رامهرمزی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، دکتر اسماعیل ایدنی به همراه جمعی از اعضا هیئت رئیسه دانشگاه در نشستی صمیمی با نمایندگان جامعه پزشکی رامهرمز به بحث و بررسی در خصوص طرح تحول نظام سلامت پرداختند.

در ابتدای این نشست دکتر ایدنی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و نتایج اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: دستاوردهای بسیار خوبی در طرح تحول در سطح کشور بدست آمده که رضایت مردم و گزارش رئیس سازمان جهانی بهداشت(who) ناظر بر این مدعاست و این امر محقق نمیشد مگر با تلاش و همکاری پزشکان و پرستاران و تمامی ذینفعان طرح.

ایدنی ادامه داد: بعد از اجرای این طرح میزان پرداخت از جیب مردم بیش از 20 درصد کاهش پیدا کرد و هزینه بیماریهای صعب العلاج نیز به نحو قابل توجهی کاهش یافت در عین حال شاهد افزایش چشمگیری در میزان دسترس مردم به خدمات سلامات هستیم که رضایتمندی بالایی را در بین آحاد جامعه ایجاد کرده است.

رئیس دانشگاه در ادامه به تشریح ارزشها،  شاخص های حوزه سلامت در سطح استانی و ملی و دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملکرد در طرح تحول نظام سلامت پرداخت و جزئیات و نحوه محاسبه و پرداخت کارانه های کارکنان اعم از پزشک و غیرپزشک را تشریح کرد.

گفتنی است در این جلسه دو تن از پزشکان به نمایندگی از حاضرین به طرح سوالات و پیشنهادات خود در این خصوص پرداختند  که با ارائه توضیحات تکمیلی دکتر ایدنی و معاون درمان دانشگاه جلسه خاتمه یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار