شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
امام جمعه موقت اهواز با اشاره سالروز حمایت از صنایع کوچک گفت: این صنایع در ایجاد شغل و کارآفرینی نقش بسزایی دارند و باید از این ها به صورت عملی حمایت شود. بسیاری از این صنایع به دلیل نبود حمایت تاکنون به تعطیل شده اند.
 امام جمعه موقت اهواز و عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر حل مشکل کمبود آب شهرهای حمیدیه و هویزه گفت:آب آشامیدنی ،کشاورزی و دامداری مردم حمیدیه و هویزه از کرخه نور تامین می شود که این رودخانه به دلیل خشکسالی خشک شده است.

به گزارش ایرنا آیت الله محسن حیدری در خطبه های نماز جمعه اهواز افزود:مردم شهرهای حمیدیه و هویزه هفته ای یک بار آب دارند و 60 هزار راس دام در این مناطق در آستانه نابودی قرار گرفته اند.
وی با بیان اینکه انصاف نیست با مردم این شهرها اینگونه برخورد شود گفت: از سازمان آب و برق خوزستان انتظار می رود برای این مطالبه جدی مردم دریچه ای را باز و زمان آن را روزی سه ساعت بیشتر کند تا دام ها تلف نشوند.

خطیب جمعه اهواز از وضعیت نامناسب جاده غیزانیه به دهدز انتقاد کرد و اظهار داشت:جاده غیزانیه - دهدز که شهرهای هفتکل، باغملک و ایذه را در بر می گیرد کم عرض است و پیچ های خطرناکی دارد به گونه ای که یکسال گذشته 160 نفر بر اثر تصادف در این جاده جان خود را از دست داده اند که فاجعه است.

آیت الله حیدری از اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان خواست اقدام عاجلی برای ایمن سازی و تعریض جاده مذکور انجام دهد.

وی مشکل کمبود آب شهرهای حمیدیه و هویزه و جاده غیزانیه - دهدز را دو مشکل اساسی در استان خوزستان برشمرد و خواستار تسریع در حل این مشکلات از سوی دستگاههای ذیربط شد.
آیت الله حیدری همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت:با سیاهپوش نمودن شهرها باید فضا را برای برگزاری آیین های عزاداری در این روز مهیا کرد.

وی تشییع پیکر 16 شهید گمنام در روز سه شنبه را مورد اشاره قرار داد و افزود: از مجموع 38 شهید تازه تفحص شده 16 شهید مربوط به خوزستان است که در روز سه شنبه تشییع می شوند ضمن اینکه هویت چهار شهید تاکنون شناسایی شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین اقشار مختلف مردم را به شرکت در آیین تشییع این شهدا دعوت کرد و گفت:پیکرهای مطهر این شهدا روز سه شنبه از شهر شیبان وارد اهواز شده و از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله این شهر به سمت میدان شهدا تشییع خواهند شد.

امام جمعه موقت اهواز در عین حال با اشاره به 21 مرداد ، سالروز حمایت از صنایع کوچک گفت: این صنایع در ایجاد شغل و کارآفرینی نقش بسزایی دارند و باید از این ها به صورت عملی حمایت شود.
وی اضافه کرد: بسیاری از این صنایع به دلیل نبود حمایت تاکنون به تعطیل شده اند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به 14 مرداد، سالروز بمباران اتمی هیروشیما توسط آمریکا افزود: جنایت بزرگی که آمریکا با این کار مرتکب شد در تاریخ سابقه ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار