اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۵۱
تعداد نظرات: ۳۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
"چهار گانه ی تابستانی خوزستان" به روایت سید شریف حسینی /حتی یک دقیقه بی برقی در گرمای خوزستان غیرقابل قبول است
ساعت بازی های لیگ برتر در اهواز به دلیل گرمای هوا باید تغییر کند / در سایه بی خیالی برخی مدیران ، مردم و مسافران همیشه با یک سرگردانی مواجه اند / باید برای وقت مردم اهمیت قائل شد




سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز و عضو هیات رییسه مجلس در گفت و گوی اختصاصی با شوشان به " چهارگانه تابستانی خوزستان" پرداخت که شرایط زندگی مردم را در سایه بی برنامه گی و رفع مسئولیت مدیران ، با مشکلاتی مواجه کرده است. 

 بی برنامه گی متولیان استانی

در این مصاحبه سید شریف حسینی گفت: گرد و خاک ، شرجی ، برق و گرما ؛ چهار گانه ی تابستانی خوزستان است که زندگی این روزهای خوزستانی ها را سخت و طاقت فرسا نموده است. هر چند بخشی از این موارد به دلیل تعلل و کمکاری دولت ها از جمله ایجاد معضلات زیست محیطی حاصل از سد گتوند ، عدم اعتبار برای مقابله با ریزگردها و ... جزوی از طبیعت خوزستان شده اما برخی دیگر از معضلات نیز حاصل بی برنامه گی متولیان استانی ست که با یک برنامه ریزی صحیح و استفاده از اختیارات ، می توان کمی از شرایط سخت را تقلیل داد و زندگی در خوزستان را برای شهروندانش تحمل پذیرتر نمود. 

ضرورت تمهیدات ویژه برای خوزستانی ها 

وی در ادامه با اشاره به گرمای شدید هوا و ضرورت اتخاذ تصمیمات ضربتی و مهم در این رابطه گفت: به عنوان نمونه و با توجه به گرمای شدید و بی سابقه ، ضروری ست ساعات کاری ادارات خوزستان به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین خانواده ها نسبت به سایر استان ها کمتر باشد اما آنچه دیده می شود خلاف این است. حال آنکه استاندار با توجه به شرایط استان و با اختیاراتی که دارد می تواند با صدور بخشنامه و رایزنی با مرکز ، تمهیدات ویژه ای را در نظر بگیرد که البته تاکنون چنین نشده و این رایزنی ها و تصمیم گیری ها بیشتر در حوزه هایی بوده که در اولویت های دست چندم قرار دارد.


سید شریف حسینی افزود: موید این سخن نیز آنجاست که چند روز پیش وزارت نیرو در نامه ای به استانداران از آنان درخواست کرده است که تمامی نهادها، ‌سازمان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي را با اتخاذ تدابیر ویژه ملزم به صرفه‌جويي و مصرف بهينه برق براي گذر از پيك تابستان سال جاري نمایند.

نماینده مردم اهواز با اشاره به نامه وزارت نیرو گفت: در این نامه از استانداران برخی استان ها از جمله استان های جنوبی خواسته شده که با توجه به پیش‌بینی وزارت نیرو مبني بر رشد و افزايش مصرف برق از تیر تا شهریور ماه سال جاری به دلیل افزایش دما، ضمن مديريت بهينه مصرف در ايام تابستان و اوج بار، به گونه‌اي برنامه‌ريزي نمايند كه تأمين نیاز مشترکان و مصرف کنندگان با مشكل و محدوديت مواجه نشود و با توجه به اینکه بخش مهمی از مصارف برق در دوره زمانی مذکور، مربوط به ساختمان‌های اداری و به ویژه ساعات ظهر و بعداز ظهر (۱۱ تا ۱۶) صرف سيستم‌هاي سرمایشی می‌شود ، بنابراین ضروری ست مدیریت ارشد استان ها نسبت به این مسئله حساسیت داشته و تصمیماتی بگیرند که به رفاه حال عمومی شهروندان ختم شود.

وی در ادامه گفت: بنابراین ضروری است که مدیران ارشد خوزستان به نحوی مطلوب وارد عمل شوند و حتا قبل از درخواست وزارت نیرو ، و با مشاهده سیر صعودی مصرف برق و همچنین زندگی در زیر چتر گرد و غبار و آفتاب سوزان همراه با نوسان و قطعی مکرر برق ، می بایست تصمیمات مهم و اساسی در این زمینه اتخاذ می شد و صرفا نباید منتظر دستورالعمل از مرکز بود.  

قطعی مکرر برق در مناطق مختلف اهواز / مسئولین همت شان را دو چندان کنند

سید شریف حسینی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قطعی مکرر برق در مناطق مختلف اهواز گفت: متاسفانه قطعی مکرر برق تبدیل به یکی از معضلات مردم در گرمای شدید شده است. در برخی مناطق ، همراه با قطعی برق ، آب نیز قطع می شود و شهروندان از همین آب بی کیفیت حتی برای خنک کردن خود در شرایط بی برقی محروم می شوند. در این گرمای شدید ، مسئولین مربوطه همت و توانشان را دو چندان کنند چرا که حتی یک دقیقه بی برقی در گرمای بی سابقه خوزستان قابل قبول نیست. اینکه بگوییم شبکه برق دچار خرابی شده و یا کبوتری ! بر سیم نشسته و سیم ها قطع شده ، صرفا توجیه و رفع مسئولیت است و برای مردم پذیرفتنی نیست.  

ساعت بازی های لیگ برتر در اهواز تغییر کند

نماینده اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر در اهواز پرداخت و گفت: یکی دیگر از مواردی که باید برای آن چاره ای اندیشیده شود ، زمان برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر در استان است. متاسفانه در چند بازی اخیر از جمله بازی استقلال اهواز و استقلال خوزستان با سایر تیم های لیگ برتری ، مسابقات در شرایط و زمانی برگزار شد که شرجی و گرما و همچنین گرد و غبار بیداد می کرد و پس از بازی نیز بازیکنان فوتبال ، مربیان و تماشاگران نسبت به ساعت برگزاری مسابقه اعتراض نمودند چرا که عملا انجام بازی ها در ساعت هفت و نیم بعدازظهر و در گرمای نفس گیر ، هم در کیفیت بازی تاثیر گذاشت و هم موجب شد که تماشاگران پرشور خوزستانی به دلیل گرما نتوانند برای تشویق تیم ها به ورزشگاه بیایند. 

شرایط بازی در اهواز و اردبیل یکسان نیست

سید شریف حسینی افزود: مسئولین برگزار کننده باید توجه نمایند که شرایط بازی در ساعت هفت بعدازظهر در اهواز و اردبیل ، یکسان نیست و هر استان با توجه به شرایط آب و هوایی و جوی ، ساعات برگزاری مسابقات در آن باید تغییر کند و یکسان نباشد. بنابراین لازم است مسئولین مربوطه نسبت به انجام این بازی ها حساسیت بیشتری داشته باشند و انجام بازی ها را به ساعت هایی موکول نمایند که گرمای کمتری حاکم باشد.

سرگردانی مسافران در سایه عدم پاسخگویی مدیران

وی ادامه داد: این شرایط بد آب و هوایی و لزوم برنامه ریزی ، در رابطه با ارگان های دیگر نیز صدق می کند و مسئولین و مدیران در این موارد به گونه ای باید عمل کنند که شهروندان کمترین آسیب ببینند اما متاسفانه در زمان بروز گرد و غبار ، مشاهده می شود که مسئولین هواپیمایی هیچ گونه اطلاع رسانی مناسبی به مسافران ندارند و در دقیقه 90 و در شرایطی که حجم انبوهی از مسافران وارد فرودگاه می شوند اطلاع داده می شود که پرواز لغو شده و یا با تاخیر انجام می شود ! حال آنکه با یک اطلاع رسانی ساده می توان جلو این نابسامانی ها و سرگردانی مسافران را گرفت اما در سایه بی خیالی برخی مدیران ، مردم و مسافران همیشه با یک سرگردانی و ابهام مواجه اند.

 باید برای وقت مردم اهمیت قائل شد

سید شریف حسینی در پایان گفت: مسئولین لازم است در همه حال پاسخگو باشند و صرفا در اتاق های خود و پشت میز خود را محصور نکنند. این امر در همه موارد و تمام دستگاه ها و نهادها صدق می کند. مدیران باید برای وقت مردم اهمیت قائل شوند و اکتفا کردن به جملات و کلمات کلیشه ای "نمی دانم" و ... خارج از شان خدمتگزاری مسئولین است. 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳۸
comment
comment
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
comment
1
1
comment سلام ، آقای حسینی شما که نماینده مردم اهواز هستید شما در تهران رسیدگی کنید که ما خوزستانی ها زمستان برای شهرهای سرد باید گاز کم مصرف کنیم که مردم خون گرم خوزستان این را فداکارانه انجام میدهند حالا شما لطفا کنید به انها بگویند بخاطر مردم فداکار خوزستان انها برق کمتر مصرف کنند ما خوزستانی ها باید در زمستان گاز کم مصرف کنیم ودر تابستان برق کم مصرف کنیم این انصاف نیست اقای نماینده
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
comment
1
2
comment سلام آقاسید همه فرمایشاتتان گل است ولی لطفا باتمام نمایندگان استان در مجلس بفکر اقدام وزارت نیرو برای کم کردن واختصاص آب رودخانه ....به دیگر استانها باشید واقدامی عاجل لازم است چنانچه این اقدام وزارت نیرو ....کشاورزی خوزستان فنا میشود صمیمانه از زحماتتان نهایت تشکر را داریم.
comment
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
comment
1
1
comment با سلام خدمت سید بزرگوار حضرتعالی آقایی کنید به این مسولان خدمتگزار خوزستانی بگویید شما از اینجا به اونجا رسیده اید پس لااقل نمیتونید یسری به این خونتون بزنید به فکر خونه قدیمیتون باشید
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
comment
1
1
comment سید ،بسیاری از مسئولین غیر بومی استان تنها به فکر پست دادن به همشهریها و هم استانیهایشان هستند لطفا لیست انتصابات اخیر برخی شرکت ها رو نگاه کنید ،مشکلات خوزستان فقط با شایسته سالاری حل می شود آدم به برخی ادارات و موسسه ها که مراجعه میکنه احساس میکنه وارد استان یا یک شهرستان خاص شده.
comment
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
comment
1
2
comment جناب آقای سیدشما نماینده منتخب مردم بوده و مدیون مردم اهواز واستان هستید تمام سخنانتان صحیح وجای بسی بالندگی دارد ولی فراموش نکنیم یک موضوع کاملا جدی دراین بین عرض اندام میکند خطری جدی که نه تنها کشاورزی خوزستان را به نابودی میکشاند بلکه تشدید ریز گردها وخاک و...حتی احتمال جیره بندی آب رابدنبال دارد آنهم همانا تصمیم وزارت نیرو درمورد آب کرخه وتخصیص آن به استانهای سرد سیر وماندن اندکی ازآن برای خوزستان (هشدار رییس ستاد کشاورزان......) لطفا دراینمورد وظیفه خود را بجای آورده وبا تمامی نمایندگان استان در مجلس دست بدست هم داده واز این نابرابری پیشگیری کنید از پایان دفاع مقدس به بعد این استان این استان بسیار مظلوم واقع شده اجازه ندهید بیش از این............‌
comment
حسن پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
comment
1
2
comment جناب سید شریف عزیز نماینده منتخب مردم درمورد سرگردانی مسافران در فرودگاه مشکلات فراوان است ۱-بازار سیاه بلیط در فرودگاه۲-ساعات ورود پرواز در گرمترین ساعات روز یعنی ۱الی۵عصر ۳-پروازهای چارتر که کاملا مشخص که نتنها نظم دیگر پروازها را بهم ریخته بلکه مردم را نیز ....تاریخش مشخصه که برای تهران ساعت نه شب کارت پرواز دادند وساعت ۷صبح روز بعد سوارشدند وتاصبح زن ومرد پیر وجوان کودک وبیمار و.....درسالن فرودگاه سرگردان بودند.این موارد مشتی است نمونه خروار از بی نظمی وبی برنامگی در فرودگاه اهواز ولی افسوس که ....بله شما به مسایل ومشکلات مردم اهمیت فراوانی قایلید دراین شهر واستان گرمای طاقت فرسا حاکم چه شود زمانیکه قطعی برق ویا....‌هم باشد ممنون از بذل توجه شما برای مشکلات مردم ضمنا در همین خبرگذاری توجه جنابعالی را به مقاله(هشدار رییس صنف کشاورزان درمورد تصمیم وزارت نیرو درمورد آب کرخه )جلب مینمایم حتما درجریان هستید موفق باشید درپناه ایزد منان خود وخانوادهتان سالم وسلامت باشید.
comment
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
comment
2
1
comment انتخابات نزدیک است و.....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
comment
1
1
comment سید بزرگوار گرما ،قطعی برق،مسافران درفرودگاه سرگردانندو.....همه جای خود ومهم ولی وزارت نیرو دارد آب کرخه را نیز ازخوزستان میگیرد چه باید کرد ؟
comment
بهلول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
comment
0
0
comment بی زحمت بفرمایید پنج گانه چون با اقدام وزارت نیرو جهت بردن آب کرخه به استانهای سرد سیر بی آبی وکم آبی هم دارد اضافه میشود پس بزودی بدبختی وظلم دیگری برای استان رقم خواهد خورد.
comment
بهلول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
comment
1
0
comment بی زحمت بفرمایید پنج گانه چون با اقدام وزارت نیرو جهت بردن آب کرخه به استانهای سرد سیر بی آبی وکم آبی هم دارد اضافه میشود پس بزودی بدبختی وظلم دیگری برای استان رقم خواهد خورد.
comment
بهلول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
comment
1
0
comment بی زحمت بفرمایید پنج گانه چون با اقدام وزارت نیرو جهت بردن آب کرخه به استانهای سرد سیر بی آبی وکم آبی هم دارد اضافه میشود پس بزودی بدبختی وظلم دیگری برای استان رقم خواهد خورد.
comment
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
comment
1
1
comment چه کسی باید بپرسد؟کی بهتر از شما؟نماینده مجلس هستین از طرف مردم حق دارید و وکالت دارید توضیح بخواهید این آقایان به مردم که جواب نمیدهند و بعضیها هم که استاد بازی با کلماتند. انتظار میرود شما اقدام کنید. مردمی که رای داده وشما منتخبشان هستید مانند کوه پشت سرتان هستند.
comment
ریه های پر از خاک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
comment
0
0
comment ((((ضروری ست ساعات کاری ادارات خوزستان به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین خانواده ها نسبت به سایر استان ها کمتر باشد اما آنچه دیده می شود خلاف این است. )))) یعنی چی؟ از کی تا حالا کاهش ساعت کار ادارات به نفع شهروندان بوده؟؟؟ نکنه دم انتخابات دنبال رای هستید؟؟؟؟؟؟؟؟
comment
ریه های پر از خاک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
comment
1
0
comment ((((ضروری ست ساعات کاری ادارات خوزستان به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین خانواده ها نسبت به سایر استان ها کمتر باشد اما آنچه دیده می شود خلاف این است. )))) یعنی چی؟ از کی تا حالا کاهش ساعت کار ادارات به نفع شهروندان بوده؟؟؟ نکنه دم انتخابات دنبال رای هستید؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
comment
comment نماینده اهواز درست گفته . کمی بیشتر بخوانید. وقتی کاهش ساعت اداری باشد بنابراین بخش اعظم مصرف برق که صرف سیستم های سرمایشی ادارات می شود کاهش پیدا می کند و شهروندان با بی برقی کمتری مواجه می شوند
comment
ریه های پر از خاک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
comment
comment بهتر تو بری بخونی اینوری بهتر می فهمی چی میگی !!!!!!!! کارمندان همینوری تا ساعت 10 به زور سر کارند وای به روزی که ساعت کار اداری کمتر هم بشه.
comment
بچه اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
comment
1
0
comment سید شریف جان درصورتی رای مردم را خواهید داشت که ۱-پیشگیری از به یغما رفتن آب رود کرخه ۲-وضعیت نابسامان وغیر قابل تحمل فرودگاه اهواز که خود بخوبی مطلعید۳-پس از توافق هسته ای مثلما تمام پروژه های عظیم در خوزستان مجددا براه میافتد واینهمه جوان بیکار وبااستعداد دراستان موجود است وپسندیده نیست که با پتانسیل درون استان شرکتها وپیمانکاران از خارج استان نیرو جذب کنند ۴-وخیلی موارد دیگر لطفا انرژی خودرا صرف اموری اینگونه کنید نه ساعات لیگ برتر ویا..... اینگونه مسایل:یکی از دوست داران شما
comment
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
comment
1
0
comment حتی اگر بدنبال رای باشید حق دارید ولی نه باسخنرانی بلکه در عمل خود از همه چیز باخبرید پس از طرف مردم اقدام کنید حتی آن تعداد مدیران بیخیال. و.....را در همین رسانه نام برده ومستقیما مبارز بودنتان را ثابت کنید.
comment
سالمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
comment
1
0
comment نماینده محترم ومنتخب اهواز ورزشدوستیتان بسیار قابل تقدیر لیگ برترهم اهمیت دارد درست . چهارگانه هم منتقی که البته امسال یادتان آمد نه تابستانهای گذشته اینها را بعنوان مزاح دوستانه بعرض رساندیم ولی مشکل جدی تری وجود دارد آنهم رود کرخه خوزستان است که یک رگ حیاتی یا یک شاهرگ استان است دارد باریگ وسپس قطع میشود بشتابید که وقت تنگ است وخیلی زودتر باید به فکر میبودید وهمین الآن هم دیر است.
comment
گل آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
comment
1
1
comment بی زحمت خودتان هم تکانی بخورید وبعنوان وکیل مردم اهواز از مسیولین ومدیران بازخواست کنید.این حق را دارید چنانچه جوابگو نبودند از همین طریق رسانه ها اقدام کنید .ولی ثابت کنید که پیگیر هستید مردم هم قدم به قدم دنبالتان هستند..
comment
باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
comment
1
0
comment بله مدیر ت فعلی فرودگاه اهواز که مورد تایید خود جنابعالی بود خدارا شکر که حتی جنابعالی هم به گوشه ای ازحقایق وضعیت موجود پی بردید جای تبریک دارد وشهامتتان قابل ستایش است.
comment
صخراوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
comment
1
1
comment به مردم که پاسخ منطقی و قانع کننده نمیدهند شاید به شما؟
comment
حسین زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
comment
1
2
comment خودتان جوابگو هستید؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
comment
1
0
comment کاهش تایم ادارات ربطی به مجلس و نمایندگان ندارد.مربوط به دولت و قوه مجریه است.
comment
دوست دار شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
comment
0
0
comment عزیز برادر خودتان را خسته نکنید در خوزستان بقول معروف میگن همینه که هست چنانچه میتوانید تغییری ایجاد کنید بسم الله این گود واین میدان بلاخره از یک جایی باید شروع کرد مردم عمل می خواهند چهارگانه اهواز که مشخص است و۹۰درصد عوامل طبیعیست زحمت کشیده دومورد را که قانونی و اداریست حل کنید یکی وضعیت اسفناک فرودگاه اهواز تاخیرات و کنسلی پروازها وبی اطلاعی مردم تا دقیقه ۹۰ دوم هم هدایت بخش عظیمی از آب کرخه به استانهای سرد سیر که بدنبال آن نابودی کشاورزی وتشدید خاک و ریزگردها وشاید هم خشکسالی را درپیش داشته باشد این دورا پیگیری. کنید مانند دوره قبل رای مردم را خواهید داشت تازه جدا از دعای خیر مردم واجر اخروی آن که والاترین ارزش را داراست.امید است این شهر با همت آزاد مردانی چون شما روز بروز آبادتر شود.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
comment
0
1
comment نسبت به سایراستانها خوزستان ازلحاظ رفاه عمومی و پاسخ به ارباب رجوع ضعیف است بی نظمی و عدم مدیریت بی داد میکند خصوصا ...
comment
عماد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
comment
0
0
comment آواز دهول شنیدن ازدور خوش است جانم عزیزم مردم عمل وجدیت نیاز است پس سخنرانی کوتاه. وهمتتان بالا برده و اقدامات فوری انجام دهید این هارا سفارشات یک دوست بدانید که دلسوزیتان را برای مردم وقشر ضعیف دیده وشاهد بوده.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
comment
0
0
comment جنابعالی عضو هیات رییسه هستید،لطفا بجای نطق برای مردم برای نمایندگان نطق کنید،بخصوص آقایان لاریجانی
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
comment
0
0
comment آقای حسینی فکر میکنید گفته هایتان چقدر تاثیر دارد؟ خودتان بگوییدش!
comment
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
comment
0
0
comment شما ازمردم وکالت دارید پس حساب پس بگیرید. هرکدام از مدیران موظفند به مردم جواب دهند که اینطور نیست پس شماحساب پس بگیرید.
comment
رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
comment
0
0
comment لطفا این دفعه به خاطر مشکلاتی که اشاره فرمودید استعفا ندید
comment
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
comment
0
0
comment دوست عزیز نماینده محترم اهواز آیا فقط همین سخنان کافیست؟ خودتان را نشان دهید اقداماتی انجام دهید که گواه بر عملکرد تان باشد باید آ ز جایی شروع کرد دیگه پس این گوی و این میدان شما هم لب تر کنید مردم پشتشان هستند.
comment
حسيني پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
comment
0
0
comment اميدواريم اولا خود شما پيگير سخنانتان باشيد ،ثانيا تاثيري بر عملكرد مديران داشته باشد!
comment
رضايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
comment
0
0
comment نماينده عزيز ومحترم اهواز سخنانتان كاملا متين ومنطقي ميباشد وانشاالله كه تاثير داشته باشد ولي دوست عزيز اينبار چنانچه راي آورده وتوسط مردم انتخاب شديد كمي زودتر اين افكار مفيد وسازنده خودرا بزبان بياوريد موفق وسربلند باشيد.
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
comment
0
0
comment نماینده محترم اهواز آقای سید شریف حسینی درادامه فرمایشاتتان. که کاملا متین ومنطقی بوده یک موضوع هست که متاسفانه باعث مشقت مردم شهر میباشد آنهم وضعیت بلاتکلیف پروژه قطار شهری(مترو) اهواز میباشد که یا بکندی پیش میرود و گاهی نیز تعطیل میشود وبیشتر نقاط پرتردد وکلیدی شهر را نیز باریک وکور کرده نتنها دراین گرمای طاقت فرسای تابستان مردم درعذابند بلکه گاها دیده شده که آمبولانسهای اورژانس ویا تیمهای آتشنشانی نیز در هنگام عبور در ماموریت نجات جان شهروندان بامشکل وتاخیر روبرو میشوند شما که نماینده و وکیل مردم اهواز هستید لطفا پیگیری نمایید مدیران این پروژه وحتی پیمانکار را مورد بازخواست قرار دهید ،در تهران بزرگراه آیتالله صدر را با آن عظمت دو طبقه کردند ولی برای ساخت طبقه فوقانی بهیچ عنوان عبور ومرور شهروندان باکوچکترین مشکلی روبرو نشد وبراحتی در طبقه زیرین تردد میکردند مستدعیست از مدیران بخواهید برای اجرای. پروژههای بزرگ از پیمانکارانی استفاده کنند که با. علوم وتکنولوژی روز دنیا آشنایی داشته باشند وگرنه با این وضعیت دربهترین حالت نوه هایمان خواهند تانست از مترو استفاده کنند ،،،دوستدار همیشگی وبرادر کوچکتان. راوی
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
comment
0
0
comment نماینده محترم اهواز آقای سید شریف حسینی درادامه فرمایشاتتان. که کاملا متین ومنطقی بوده یک موضوع هست که متاسفانه باعث مشقت مردم شهر میباشد آنهم وضعیت بلاتکلیف پروژه قطار شهری(مترو) اهواز میباشد که یا بکندی پیش میرود و گاهی نیز تعطیل میشود وبیشتر نقاط پرتردد وکلیدی شهر را نیز باریک وکور کرده نتنها دراین گرمای طاقت فرسای تابستان مردم درعذابند بلکه گاها دیده شده که آمبولانسهای اورژانس ویا تیمهای آتشنشانی نیز در هنگام عبور در ماموریت نجات جان شهروندان بامشکل وتاخیر روبرو میشوند شما که نماینده و وکیل مردم اهواز هستید لطفا پیگیری نمایید مدیران این پروژه وحتی پیمانکار را مورد بازخواست قرار دهید ،در تهران بزرگراه آیتالله صدر را با آن عظمت دو طبقه کردند ولی برای ساخت طبقه فوقانی بهیچ عنوان عبور ومرور شهروندان باکوچکترین مشکلی روبرو نشد وبراحتی در طبقه زیرین تردد میکردند مستدعیست از مدیران بخواهید برای اجرای. پروژههای بزرگ از پیمانکارانی استفاده کنند که با. علوم وتکنولوژی روز دنیا آشنایی داشته باشند وگرنه با این وضعیت دربهترین حالت نوه هایمان خواهند تانست از مترو استفاده کنند ،،،دوستدار همیشگی وبرادر کوچکتان. راوی
comment
صابری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
comment
0
0
comment خداوند هم به شما وهم به مردم صبر عطا کند.....جناب نمایینده منتخب اهواز باید از مسئولین رده بالا بخواهید این حق مردم اهواز واستان نیست ثروت ایران (نفت )اکثرا از خوزستان است ولی حتی بنزین یورو4به خوزستان ارسال نمیشود این هوای گرم وبنزین وگازوییل قدیمی وسمی هم در این گرما وبدبختی در خیابانهای شهر دارد ریه مردم که بسیار دچار آسم وتنگی نفس میباشند گل سر سبد است چنانچه میخواهید از حق مردم دفاع کنید بسم الله آب کرخه که دارد به فنا میرود اینهم از وضعیت مدیران ادارات دولتی قطار شهری هم که چه عرض کنیم وبتزین وگازوئیل سمی پراز سرب هم که برای خوزستان اجتناب ناپذیر است ......مردم همه میدانند که مشکلات زیاد وپیگیری این مسائل بسیار پیچیده است ویکروزه هم حل نمیشود اما باتلاش مستمر غیر ممکن نیز نمی باشد پس لطفا کل نمایندگان را بسیج کرده وآنگاه است که ناگفته پیداست هیچکس نمیتواند زحماتتان را تابه حال کتمان کند ولی برای مردانی مثل شما واژه غیر ممکن وجود ندارد عرایض بنده حقیر را اثبات کنید باور کنید همچون برادری دوستتان دارم وپیروزی وبهروزی شما آرزوی قلبی من وامثال من است.
comment
شاهولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
comment
0
0
comment به کی جوابگو باشن به اعمال خودشون؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار