شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۸

نماينده مردم شوشتر و گتوند راه‌اندازي نيروگاه سد گتوند عليا را كاري بسيار ارزشمند و منحصر به فرد در كشور دانست و گفت: سد گتوند اولين سد در كشور است كه نيروگاه آن هم زمان با آب گيري احداث ‌شد. اين سد علاوه بر توان توليد يك هزار مگاوات برق براي كشور، قطعا مي تواند براي منطقه نيز مزايايي داشته باشد.

سيد محمد سادات ابراهيمي با ابراز نگراني از وجود نيروهاي غير بومي در اين نيروگاه اظهار كرد: به دليل وجود نيروي با توان و متخصص در محدوده سد گتوند،  بايد تمام كاركنان و پرسنل نيروگاه از نيروهاي بومي همين منطقه تامين شود.

وي افزود: اگر چه شركت فراز تا حدودي در اين خصوص با ما همكاري كرده  و جلوي حضور نيروهاي غير بومي را  در اين طرح گرفته است؛ اما انتظار ما بيش از اين ها است.

سادات ابراهيمي در پاسخ به اين كه چرا با وجود صنايع و شركت هاي عظيم صنعتي دراين استان باز هم آمار بيكاري بالا است، تصريح كرد: اين اشكال به دولت نهم و دهم وارد است كه متاسفانه توجه جدي نسبت به سرمايه‌گذاري در بخش اشتغال استان نداشته اند . دولت تاكنون شعارهايي با هدف توجه بيشتر به خوزستان داده  اما در عمل  اين وعده ها اجرايي نشده و در بحث اشتغال استان، چيزي مشاهده نشده است.

وي عنوان كرد: هر چند مصوبه‌هايي در زمينه اشتغال در سفرهاي دور دوم و سوم  هيات دولت به استان  تصويب شد كه متاسفانه در سطح شهرستان‌هاي گتوند و شوشتر كار بزرگ و ويژه‌اي  همراه با توجه دولت، ديده نشده است.

نماينده مردم شوشتر و گتوند ادامه داد: در مجلس نهم نيز بحث اشتغال در شهرستان‌هاي شوشتر و گتوند به ويژه در شركت كاغذ‌سازي كارون را در دستور كار داريم. تا كنون چيزي به غير از شعار دادن در خصوص تحقق اشتغال نديده ايم و صحبت‌هايي هم كه در خصوص اشتغال انجام مي‌شود براي نمايندگان خوزستان قانع كننده نيست. ضمن اينكه بايد بپذيريم كه بخش خصوصي متاسفانه در خوزستان عملكرد بسيار ضعيفي دارد و آن چنان كه بايد در بحث اشتغال ورود پيدا نكرده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار