شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۰۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
در روز چهارم پذيراي هنرمندان عزيز در شهر اهواز هستيم و با حدود ۴۰ اجرا در سطح شهر اهواز در خدمت عموم مردم خوب اهواز خواهيم بود.
دبیر هفتمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی گفت: از آقاي ارزاني، فرماندار محترم كلانشهر اهواز، كه در اين چند روز طبق توافقات به عمل آمده با تمام انرژي همانند سال گذشته هم قوت قلب بودند و هم ساعي كمال تشكر را دارم.

علی بناییان  اظهار داشت: همچنين از تمام ادارات و ارگان هايي كه ما را در رسيدن هر چه بهتر به اين امر ياري دادن كمال تشكر و قدرداني را دارم و دست‌شان را به گرمي مي‌فشارم.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ روز مانده به برگزاري بزرگترين اتفاق تئاتر خياباني استان خوزستان یعنی هفتمين جشنواره تیاتر خياباني خوزستان در شهرستان مهربان باغملک و مردم خونگرم و با صفاي اين شهرستان با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان باغملک به رياست آقاي زنگنه و اجراهاي متعدد در اين شهرستان هم از هنرمندان خوب باغملک و هم از شهرستانهاي ديگر در اين افتتاحه اجرا خواهند كرد و شب مهمان مردم عزيز و هنر دوست باغملك هستيم كه در شش سال گذشته مهمان نوازي را به تمامي انجام داده‌اند.

 وی افزود: در روز چهارم پذيراي هنرمندان عزيز در شهر اهواز هستيم و با حدود ۴۰ اجرا در سطح شهر اهواز در خدمت عموم مردم خوب اهواز خواهيم بود.

او ادامه داد: همچنین رونمايي پوستر و تنديس هفتمين جشنواره تیاتر خياباني استان خوزستان به زودي در تالار اجتماعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خوزستان برگزار مي‌شود و با حضور مديران و مسولان محترم شهر اهواز و باغملك انجام مي‌گيرد.

دبیر هفتمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی اهواز و باغملک خاطرنشان کرد: تیاتر خياباني ظرفيت‌هاي بسيار بالايی جهت رخنه كردن در دل مردم و گفتن حرف‌هايي كه نياز جامعه است را دارا است و همين كه با اجراي خياباني تغيير را در سطح شهر و رفتار مردم مي‌بينيم جاي بسي خوشحالي است. مانند تغييرات مثبتي كه در باغملك ديده شد.

بناییان بیان کرد: سطح كمي و كيفي آثار نسبت به سال‌هاي گذشته بالا آمده اما چه حيف كه در باغملک اين گونه تئاتري حمايت خاص نمي‌شود. با تعاملي كه بين اهواز و باغملک بر سر اجراي جشنواره تئاتر خياباني استان خوزستان به عمل آمده جاي بسي خوشحالي است كه تجربيات این دو شهر جشنواره را برگزار مي‌كند.

او یادآوری کرد: شش سال تجربه برگزاري اين جشنواره و نيروهاي متخصص از دو طرف به اعتلاي سطح كيفي جشنواره كمک شاياني مي‌کند. به اميد آن که با كنار هم ايستادن و كمک كردن به يكديگر جشنواره‌اي درخور نام بلند استان خوزستان برگزار کنیم. مجددا از همه كساني كه دغدغه فرهنگ و هنر دارند و دل‌شان براي اين مهم مي‌تپد كمال تشكر و قدرداني را دارم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
یارعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
comment
0
0
comment سلام ، درود بر فرماندار مردم دوست و هنر دوست
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار