اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۲۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
مقتدایی : حق تعالی از دربخشندگی , یک فرصت اصلاح به من و امثال بنده که زمانی رفتیم و دوباره برگشتیم ، عطا فرموده است. لذا باید با وحدت , انسجام و یگانگی برای عمران وآبادنی خوزستان عزیز و خدمت به مردم تلاش کنیم .
 دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان صبح امروز یکشنبه درپایان بازدید نیم روزی خود به همراه دکتر محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام ازپروژه های دردست اجرای پتروشیمی و کارخانه آلومینیوم مسجد سلیمان , ازگشایش های اقتصادی و اشتغال دراین منطقه به ویژه بعدازبهره برداری ازاین دوطرح ونیز اتصال خط راه آهن به مسجدسلیمان درآینده , نوید داد. 

   استاندارخوزستان ازتوجهات و دغدغه های دکتر محسن رضایی برای توسعه عمران و آبادانی استان خوزستان قدردانی کردو گفت : همه ما باید کمرهمت ببندیم و برای خدمت به این مردمی که امروز , دراینجا درافتاب سوزان گرد هم آمده اند , بیش از پیش تلاش کنیم .

   دکتر مقتدایی گفت :خداوند به همه شما قوت دهد . انشا الله قوت شما تبدیل به کار و کارتبدیل به عزت همه ما شود تا شرمنده مردم نباشیم .

  نماینده عالی دولت دراستان خوزستان  خدمت دراین عرصه اقتصادی و عمرانی  را بسان خدمت درعرصه دفاع مقدس دانست اما درعین حال اضافه کرد که پذیرش مسوولیت برای تامین رفاه , اسایش و رونق کسب و کاربرای مردمی که همیشه یار و همراه نظام درتمامی دوره ها و عرصه ها بوده اند ,تعهد سنگینی است .

   دکتر مقتدایی گفت : ما درعرصه خدمت رسانی با سه گروه مواجه ایم . نخست جامعه ایثارگری که وقتی وارد دفاع مقدس شدند , جنگیدند و ثابت قدم ماندند وعده ای ازآنان به درجه رفیع شهادت نایل شدند .

   استاندارخوزستان افزود: گروه دوم  جماعت زیادی از مردم مقاوم هستند که درهرشرایطی با نظام همراه شدند و با نداشتی ها ساختند و همکاری کردند . اینان  جماعت ایثارگر را پشتیبانی نمودند و درواقع باراصلی را  به دوش کشیدند .

  دکتر مقتدایی ادامه داد :  درجه شناخت آنان ازمسایل عمیق و پشت پرده مثل گروه ایثارگرنبوده است اما  پشتیبانی انان اساسی و قابل تقدیربوده است .

  نماینده عالی دولت دراستان خوزستان  افزود: ما باجماعت دیگری مواجه ایم که ترکیبی از نخبگان , ایثارگران و مردم هستند که این نظام را راهبری کرده اند تا به سرمنزل مقصود برسد.

   استاندارخوزستان بااشاره نقش , مسوولیت ها و تعهدات این گروه برای هدایت و راهبری جامعه گفت : تعهد این جماعت  به گونه ای است که باید پاسخگو باشند. این گروه که اغلب آنان از همان نخبگان ایثارگردوران دفاع مقدس هستند بازهم  پیش قراول شدند و مسوولیت پذیرفتند تا درقبال ایستادگی ها و صبوری مردم , خدمت کنند.

  مقتدایی افزود: پرونده این خادمان ملت , حالا حالاها  مفتوح است و همچنان باید متعهدانه  پاسخگوی مردم باشند و امتحان پس بدهند که ازاین جهت شاید کارشان سخت تراز ایثارگران باشد .

  استاندارخوزستان گفت : اگر امروزه با شعور کامل انتخاب کردیم و مسوولیت پذیرفتیم باید به تکلیف خودمان عمل کنیم .

  مقتدایی افزود: این تعهدات برای کسانی مثل بنده که دوباره همان مسوولیت های قبلی ( استانداری خوزستان ) را برای خدمت بی منت به مردم عهده دارمی شوند سخت تراست .

 استاندارخوزستان افزود: من دردوره دوم استانداری خوزستان , علی الاصول نبایستی این سمت را می پذیرفتم اما پذیرفتم و بانگاه دیگری آمدم .

   مقتدایی افزود: تصوربنده این است که حق تعالی  از دربخشندگی , یک فرصت اصلاح به من و امثال بنده که زمانی رفتیم و دوباره برگشتیم ، عطا فرموده است .درواقع خداوند به بعضی ازبندگان خود می خواهد درجامعه نمره قبولی بدهد. این فرصت ها مثل برق و باد می گذرد لذا باید با وحدت , انسجام و یگانگی برای عمران وآبادنی خوزستان  عزیز و خدمت به مردم تلاش کنیم .

   استاندارخوزستان با اشاره به ظرفیت های اشتغالزایی حدود 10 هزارنفری کارخانه پتروشیمی مسجد سلیمان درآینده  , راه اندازی فرودگاه مسجد سلیمان و نیز احداث خط راه آهن این شهرستان , رونق اقتصادی این منطقه ازشمال خوزستان را به مردم نوید داد .

   مقتدایی همچنین بااشاره به ظرفیت های بالای اقتصادی خوزستان ازجمله داشتن 7 اسکله بندری , 20 واحد پتروشیمی و 7 واحد کشت و صنعت ازعقب افتادگی حدود 20 تا 22 ساله توسعه استان خوزستان ابرازتاسف کرد.

   وی دراین زمینه ازنظام برنامه ریزی کشور ( تصمیم گیری و تصمیم سازی ) خرده گرفت که دراین مدت یا امانت دارنبوده یا اهمیت موضوع را متوجه نشده است . درهرحال مجموعه این عوامل ما را به نقطه ای می رساند که امروز برای نجات خوزستان , به بزرگانی  تمسک می جوییم که حلقه وصل هستند .

  دکتر مقتدایی ازتوجهات دکتر محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام برای کمک به عمران وتوسعه استان خوزستان قدردانی کرد و گفت : دردیداراخیری که با آقای رضایی داشتیم ایشان روی عمران وتوسعه و استفاده از ظرفیت نخبگان خوزستانی با هرگرایش حزبی و قومی تاکید داشتند . چون متعقدند که  رونق اقتصادی نا امنی وبزهکاری را برطر ف می کند.

   استاندارخوزستان افزود: اگر قراراست دراین نقطه ازخوزستان  وضعیت اشتغالزایی بهبود پیدا کند وخط راه آهن به مسجد سلیمان کشیده شود , باید اضافه کنم که این اتفاق درحقیقت درکل مسیر خواهد افتاد.

   مقتدایی بااشاره به حضورو درخواست جمعی از مردم منطقه برای کاریابی گفت : این  مردم باغیرت نیامده اند که بگویند سهم ما را بدهید ؟! آنان آمده اند تا عزتمندانه کار وتلاش کنند و ما باید خجالت بکشیم .

   نماینده عالی دولت دراستان خوزستان افزود: درخوزستان  ظرفیت های بالقوه و خدا دادی داریم . نظام جمهوری اسلامی سرمایه گذاریهای مهمی هم نظیرطرح 550 هزارهکتاری کشاورزی درخوزستان به انجام رسانده است لذا وظیفه ما مسوولان استانی , نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری همچنین نخبگان خوزستانی که مردم ازآنان توقع زیاد  وانتظار متفاوتی دارند این است که  برای توسعه منطقه دست به دست هم دهیم تا جبران مافات کنیم .

  دکتر مقتدایی افزود: جمع همه اینها درکنارهم می تواند تحولات مهمی درخوزستان ایجاد کند .

استاندارخوزستان ایجاد تعلق خاطر را دراین زمینه مهم توصیف کرد و گفت :پیوند زدن سرمایه گذاریها با منافع مردم و حلقه مفقوده شده بومی , می تواند نقش تحول زا و مهمی را ایفاد کند.

  نماینده عالی دولت دراستان خوزستان به بخشنامه های حمایتی مصوب  استان خوزستان درعرصه های اقتصادی ازجمله , بخشنامه خرید کالا و خدمات ازداخل استان اشاره کرد و درپایان ازاعلان خبرخوش اقتصادی درهفته دولت امسال برای مردم غیورو صبورخوزستان پرده برداشت .

  مقتدایی گفت :  سال گذشته یک عیدی خود سرانه به مردم عزیزدادیم ( اشاره به تردد خودروهای پلاک اروند درسطح استان ). امسال درهفته دولت نیز یک بسته حمایتی تحت عنوان عیدی دولتمردان این استان به مردم شریف خوزستان تقدیم خواهیم کرد که درزمان مناسب رونمایی می شود.

دکتر محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز بمنظور بازدید از پروژه های دردست اجرای کارخانه آلومینیوم و پتروشیمی مسجد سلیمان وارد اهواز شد.

وی که دکتر مقتدایی استاندارخوزستان , فرج الله خبیرمعاون سیاسی و اجتماعی ایشان و جمعی از مدیران همراهی می کردند ازاین طرح ها بازدید و درجمع مردم منطقه به ایراد سخنرانی پرداخت .

a1 copy2 copy3 copy6 copy4 copy

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۰
comment
comment
یارعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
comment
0
0
comment سلام ، آقای دکتر مقتدای از اینکه اینقدر به فکر مردم محروم مسجدسلیمان هستی ممنونیم خدا خیرت بدهد ان شاالله
comment
محمدرضا سرلك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
comment
0
0
comment جناب دكتر مقتداديى
استاندار محترم خوزستان
باسلام
هر خوانده اى از خواندن مطالب مندرج شده در گزارش بازديد حضرتعالى از پروژه پتروشيمى مسجدسليمان بسيار خوشحال خواهد شد ولى در عمل شاهد غير از اين هستيم مديران دستگاه اجرائى سيستم با حذف پيمانكاران و مشاوران استانى خلاف فرمايشات حضرتعالى را انجام مى دهند كه جاى تاسف دارد اينجانب بعنوان دبيرانجمن مشاورين استانى آماده ارائه گزارشات مستند مي باشم
سرلك دبير انجمن صنفى مشاوران خوزستان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
comment
2
0
comment درود برفرزند خوزستان وزاگرس
comment
یارعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
comment
0
0
comment خدایا به لطف و کرم و فضل خودت کمکشون کن تا به ایران مردم محروم و مظلوم خدمت کنند ، استاندار محترم از اینکه نگاه ویژه ای به این شهر داری ممنونیم
comment
اورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
comment
0
0
comment جناب مقتدایی خدا قوت .حواستان به شهرهای محروم قبل وبعد از انفلاب باشد مسجد سلیمان ودیگر شهرها نسبت به شهر ایذه در صد اشنغال خوب نیست امت بهتر است متاسفانه بیکاری در شهر ایذه بیداد میکند .اینگونه نباشد که هر شهری در مرکز قدرت بیشتری دارد .از این قدرت دراستان استفاده نمایند...
comment
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
comment
0
0
comment درود بر استاندار دلسوز ، فرهیخته ، متعهد ، انتقادپذیر و جوانمردخوزستان که با قبول مسئولیت بزرگ خدمترسانی به استان شهیدپرور و ایثارگر و محروم خوزستان موجب پیشرفت استان دربخشهای مختلف اقتصادی ، عمرانی ، فرهنگی ، محیط زیست ، اشتغال ، اجتماعی ، کشاورزی ، منابع طبیعی و ... گردیده اند.
امیدواریم خداوندسلامت و توفیق روزافزون به وی عنایت فرماید.
ان شاالله
comment
اورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
comment
0
0
comment چرا نظرات را سانسور میکنی؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
comment
0
0
comment خدا پشت و پناهتان باد.
comment
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
comment
0
0
comment درود براستانداردلسوز ، فهیم ، مدبر ، فرهیخته و متعهدخوزستان
با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون خدمتگزاری برای استاندار بومی ومحبوب خوزستان
comment
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
comment
0
1
comment درودبراستانداردلسوز و فرهیخته و فهیم خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار