اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
کیامرث حاجی زاده مدیرمرکزسامد استانداری خوزستان ازملاقامت مردمی مدیرشعب بانک های ملی و ملت دراین مرکزخبرداد و گفت : این ملاقات با توجه به حجم درخواست های مردمی برای بررسی و حل مشکلات مردم نزد بانک های عامل درخوزستان تدارک دیده شد.
کیامرث حاجی زاده مدیرمرکزسامد استانداری خوزستان ازملاقامت مردمی مدیرشعب بانک های ملی و ملت دراین مرکزخبرداد و گفت : این ملاقات با توجه به حجم درخواست های مردمی برای بررسی و حل مشکلات مردم  نزد بانک های عامل درخوزستان تدارک دیده شد.


 وی گفت : سامد به عنوان مرجع درخواست های مردمی استان، علاوه بر پاسخگویی مسائل، با نگاهی ویژه پس از بررسی درخواست ها، اقدام به برگزاری ملاقات های مردمی با مدیران استان می نماید، لذا با توجه به ضرورت افزایش پرداخت تسهیلات در استان و تأکید استاندار محترم در خصوص فعال شدن بیشتر بانک ها جهت حل مشکلات مردم در واگذاری تسهیلات، دو ملاقات اخیر این مرکز به بانک های ملی و ملت این استان اختصاص داده شد. مهندس حاجی زاده با بیان مطالب فوق ادامه داد: از این رهگذر می توان تا حدودی آسایش معیشتی شهروندان را فراهم ساخت.

مدیر مرکز سامد  با اشاره به حضور سعید طاهری مدیر امور شعب بانک ملی استان گفت: طی این دیدار جمعی از شهروندان با ایشان ملاقات نمودند و دستور پرداخت پنج مورد تسهیلات قرض الحسنه، یک مورد تسهیلات خرید خودرو و یک مورد کاهش قسط بندی مجدد اقساط را صادر نمودند.

بهزاد شریفی مدیریت امور شعب بانک ملت استان اظهار کرد: افتخار ما این است که بتوانیم مشکلات مردم را در اسرع وقت و با رضایت حداکثری حل نمائیم.
در ادامه افزود: با توجه به رویکرد جدید بانک ملت هم بحث تسهیلات خرد برای قشر ضعیف جامعه و هم تسهیلات تولیدی برای شرکت ها در بحث اشتغال زایی از ارجحیت های بانک محسوب می شود.

شریفی در پاسخ به سوال بیشترین فراوانی در پرداخت تسهیلات عنوان کرد: بیشتر تولیدی می باشد و در آمار ارائه شده به استانداری نیز بالای 90%،  خصوصا  به صنایع بزرگ وکوچک استان تخصیص داده شده است. و در آینده نزدیک دستور العمل های جدیدی در خصوص بخش تولید خواهیم داشت. مدیر امور شعب بانک ملت استان، ضمن تأکید بر حل مشکلات در این دیدار گفت: دستور پرداخت پنج مورد تسهیلات خرید کالا، پنج مورد تسهیلات قرض الحسنه، هشت مورد بخشودگی وام و پنج مورد کارت اعتباری صادر شد.

همچنینی ایشان در توضیحاتی جامع پیرامون کارت اعتباری مرابحه بیان کرد: تسهیلات خرد که غالبا به اقشار ضعیف جامعه تعلق می گیرد به صورت یک بسته از دو سال پیش به بدنه بانک ابلاغ شده است و در حال حاضر بدون سپرده گذاری تا سقف معین پرداخت می شود.

  در گفت وگویی که با تعدادی از شهروندان حاضر در ملاقات انجام شد، آقای پاک دل و هرمزی گفتند : درخواست  اعمال بخشنامه های حمایتی دولت جهت باز پرداخت اقساط وام، بخوشدگی جرایم و پرداخت سرمایه در گردش است که خوشبخانه آقای شریفی قول مساعد برای هر 3 مورد را به ما  دادند. مرتضی باوی، متاهل و با شغل آزاد نیز گفت: اسفند 93 می خواستم وام بگیرم که موفق نشدم اما امروز با پرداخت تسهیلات 5 میلیونی موافت شد
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
comment
1
0
comment خدا خیرتون بده این تبلیغات برای بانکهاست نه ملاقات، بنده واسه وام 3 میلیونی ماههاست دارم می دوم حالا به خاطر نشان دادن عملکرد سامد می بایست موارد خلاف واقع به مردم دیکته کنید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
comment
0
0
comment فقط تبلیغات است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار