اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
معاون تامین اجتماعی کشور در اهواز:
این سازمان در مدت زمانی بدلیل برخی بداندیشی ها از رسالت اصلی خود خارج شد
 معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی گفت: توسعه IT(فناوری اطلاعات) و برخورداری از نرم افزارهای نوین از جمله خط مشی های مهم این سازمان است.

به گزارش ایرنا، عبدالرحمن تاج الدین شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید تامین اجتماعی خوزستان در هتل فجر اهواز اظهار کرد: این اقدام باید در جهت خدمت موثرتر به جامعه مخاطبان این سازمان انجام شود.

وی در ادامه افزود:این سازمان در یکی دو سال اخیر، تنها در خوزستان بیش از یک دهه اقدامات درمانی انجام داده،و در تنگناهای تلخ مسایل اقتصادی، یک روز هم حقوق مستمری بگیران سازمان به تاخیر نیفتاده است.

تاج الدین گفت: این سازمان تلاش می کند فضای امنیت، آسایش و آرامش را در جامعه برقرار، و این فضا به مخاطبان از جمله مستمری بگیران و بیمه شدگان منتقل شود.

وی افزود:ماهیانه بیش از 42 هزار میلیارد ریال برای تجهیز و توزیع منابع در این سازمان صرف می شود.
تاج الدین با اشاره به اینکه تامین اجتماعی یک نهاد مهم اساسی تاثیر گذار ملی است که هر حرکت و تصمیم آن طنین ملی ایجاد می کند گفت: امیدواریم با توجه مجلس در تدوین برنامه ششم توسعه و بودجه سال آتی، بخشی از نیازهای خود را از طریق مصوبات پیگیری کنیم.

معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: اگر این سازمان در مدت زمانی کوتاهی به دلیل برخی بداندیشی ها، و کج خلقی ها از رسالت اصلی خود خارج و ماموریت خود را فراموش کرد امروز افتخار می کند که باشگاه حیات خلوت هیچ حزب، گروه، جناح و سلیقه ای نیست.

وی گفت: در خصوص پرونده تحقیق و تفحص از این سازمان تلاش کردیم در راستای استیفای حقوق سازمان و بیمه شدگان، در زمینه تنظیم ادعا و دعوی در مراجع صالحه اقدام کنیم و امید است مقامات عالی قضایی با تدبیر و درایت اقدام اساسی منطبق با قوانین کشور و منطبق با عدل و انصاف را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه خوزستان استانی با ظرفیت بالا و فراوانی بیمه شدگان و کثرت کارهای بزرگ و تاثیر گذار ملی است افزود:مدیریت عالی سازمان بر اساس شاخص ها و معیارهای سنجیده شده اقدام به تغییرات در مدیران استان ها می کنند.

تاج الدین به مدیر جدید تامین اجتماعی خوزستان توصیه کرد: از ظرفیت های تاثیرگذار استان از جمله استانداری، روحانیان و نمایندگان مجلس، تشکل های کارگری و کارفرمایی و خانواده بزرگ وزارت رفاه به صورت بهینه استفاده کند.

در این آیین با حضور جمعی از مسوولان،محمود یار علیزاده به عنوان مدیر کل جدید تامین اجتماعی خوزستان معرفی و از علی ترکاشوند مدیرکل سابق آن تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار