اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، در پیامی به مناسبت روز پزشک، از خدمات ارزنده و جاودان پزشکان داوطلب در راستای ارائه خدمات بشردوستانه در مناطق محروم تقدیر کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، در پیامی به مناسبت روز پزشک، از خدمات ارزنده و جاودان پزشکان داوطلب در راستای ارائه خدمات بشردوستانه در مناطق محروم تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، در پیام دکتر علی خدادادی آمده است:


«بی تردید یاد و خاطره پزشکان شهید در اذهان کسانی که سال های هشت سال دفاع مقدس را دیده اند، جاودانه نقش بسته است که آن پاکان، عالمانی بودند در اوج ایمان که روزگار هم از بودنشان به خود می بالید. عطر و بوی آن روزهای خدایی هنوز هم بر جامعه ما پراکنده است که پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر نیز از این زمره اند.   

آری سخن درباره انسانهای پاک و وارسته‌ای است که همچون فرشتگان بی هیچ‌ منت و درخواست و دغدغه سر بر فرمان خدا نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می‌شتابند؛ خدمت بی منتی که همراه با بی‌طرفی، بی‌غرضی، استقلال، بشردوستی، یگانگی و جهان شمولی است.همانانی که طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و با دم مسیحیائی خویش، درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده و شوق امید را در جسم و روح زندگی آنان می‌دمند.

امروز نیز، جمعیت هلال احمر در راستای طرح مدبرانه و امیدبخش تحول سلامت توانسته حامی و بازوی مناسب و کارآمدی برای تولیت اجرای آن ـ وزارت بهداشت ـ باشد که البته این امر با توجه به حمایت همه جانبه ارکان نظام، نمود مطلوبی داشته است که در حال حاضر شاهد رضایت مندی بیش از پیش مردم شهیدپرور استان هستیم.

و جمعیت هلال احمر استان خوزستان در این راستا با شناسایی مناطق محروم و دورافتاده و برنامه ریزی برای اجرای طرح محرومیت زدایی با استفاده از پزشکان داوطلب، یاریگر به ثمر رساندن طرح تحول سلامت بوده و خواهد بود و این همه، تنها شمه‌ای است از جوهره نوعدوستی و مهرورزی فعالیت های پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران.

 

اینجانب فرارسیدن يكم شهريورماه، خجسته زادروز طبیب بلندآوازه ایرانی، حکیم بوعلی سینا را که با نام سترگ "پزشک" خوش مزین شده، به فرد فرد جامعه پزشکی به ویژه پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر استان شهیدپرور خوزستان تبریک گفته و از تلاش های خالصانه و تأثیرگزار این قشر فرهیخته و فداکار در راستای محرومیت زدایی از چهره این دیار مقدس قدردانی می کنم.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار