اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
برپایی ایستگاه های سنجش سلامت در مصلی های نماز جمعه شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور ارتقاء سطح آگاهی مردم در خصوص پیشگیری از بیماریها
به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، در پنجمین روز از هفته دولت و به منظور ارتقاء سطح آگاهی مردم در خصوص پیشگیری از بیماریهای قلبی و عروقی و اندازه گیری صحیح فشار خون در جهت فرهنگ سازی اقشار مردم در خصوص خود مراقبتی، ایستگاههای سنجش سلامت در مصلی های نماز جمعه شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برپا گردید.

در این ایستگاهها علاوه بر کنترل و اندازه گیری فشار خون و قند خون، کارشناسان دانشگاه اطلاعات لازم را در خصوص بیماری فشار خون و راههای جلوگیری از ابتلا به این بیماری را از طریق خودمراقبتی در اختیار شهروندان قرار دادند. و افرادی که دارای فشار خون بالا بودند شناسایی و بعد از مشاوره و توصیه های لازم به مراکز درمانی معرفی شدند. در اهواز نیز مراکز بهداشت شرق و غرب اهواز با برپایی ایستگاههای سنجش فشار خون در قسمت خواهران و برادران مصلی نماز جمعه اهواز به اندازه گیری فشار خون نمازگزاران و توزیع بسته های آموزشی سلامت پرداختند.
همچنین در ایستگاههای برپا شده در سطح استان بیش از 5هزار بسته آموزشی با موضوعات خودمراقبتی تدارک دیده شده توسط روابط عمومی دانشگاه در بین نمازگران توزیع گردید.






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار