اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
استاندار خوزستان در دیدار با رییس دادگستری استان:
رییس کل دادگستری استان خوزستان افزود: درسایه حضور استاندارخوزستان درشورای تامین , اشتغال و غیره امیدواریم که استانی آرام , استوار و با درآمد های مشروع دوچندان نسبت به گذشته داشته باشیم .
 درهفتمین روز ازهفته دولت ، رییس کل دادگستری استان خوزستان به همراه معاونین خود صبح امروزیکشنبه  بمنظور تبریک این ایام به نماینده عالی دولت دراستان خوزستان با دکتر عبدالحسن مقتدایی استانداراین استان دیدار و گفت وگو کردند.

  دکتر فرهاد افشارنیا رییس کل دادگستری استان خوزستان دراین نشست که درسالن اجتماعات استانداری انجام شد با تبریک هفته دولت به استاندارخوزستان و مجموعه  کارکنان  ازعملکرد دولت تدبیرو امید درخوزستان قدردانی کرد و گفت : امروز قصد تبریک ایام به حضرتعالی ( استاندار) و درهفته دولت داریم .

وی از اعلام آمادگی دستگاه قضایی برای کمک به نمایندگان دولت درخوزستان برای سرمایه گذاری , افزایش درآمد مردم و فراهم کردن زمینه برای حضورکارآفرینان خبرداد و افزود: بنده معتقدم که علت عمده جرایم , ریشه اقتصادی دارد انشاالله با بهبود وضعیت اشتغال دراستان با کاهش جرم و اسیب های اجتماعی مواجه شویم .

 افشارنیا افزود: درسایه حضور استاندارخوزستان درشورای تامین , اشتغال و غیره امیدواریم که استانی آرام , استوار و با درآمد های مشروع دوچندان نسبت به گذشته داشته باشیم .

  دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان نیز از حضور رییس کل دادگستری خوزستان و هیات همراه تشکرکرد و گفت : اگراین ایام  اتفاق میمونی درهمه بخش ها ازجمله اقتصادی برای تامین رفاه، آسایش و معیشت مردم درخوزستان  می افتد مرهمون همراهی ها ی بخش قضایی , دستگاههای نظارتی استان و نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی است .

  وی گفت : بدون شک  این همراهی ها عوامل تعیین کنند ه و مهمی دراجرای طرح های اقتصادی دراستان  بوده و هست .

 استاندارخوزستان  بااشاره به طرح های بلند اقتصادی دولت دراستان خوزستان ازجمله توسعه و ساماندهی پایانه های مرزی چزابه و شلمچه , راه اندازی بندرشادگان و هندیجان و نیز اروند کنار گفت : براساس آمار واصله با راه اندازی بندرشادگان و ایجاد اشتغال درمنطقه 28 درصد از جرایم سرقت درمنطقه کاهش یافته است .

   دکتر مقتدایی نقش رونق کسب و کار, رفاه و آسایش به ویژه درمناطق مرزی را درکاهش انواع بزهکاری مهم خواند و ازهمکاری بخش قضایی و همراهی نیروی انتظامی دراجرای موفق این طرح های اقتصادی قدردانی کرد.

استاندار خوزستان بااشاره به تصویب و اجرای 15 طرح گردشگری درخوزستان و تخصیص 130 میلیارد اعتباربرای اجرای این طرح ها گفت : تصمیم داریم ازصحرا, جنگل و آب استان خوزستان برای گردشگری و ایجاد نشاط درمردم نهایت بهره را ببریم .

مقتدایی گفت: بدون شک باروحیه همراهی که درعزیزان دیده ایم , درراستای خدمت به مردم به پیش می رویم. این لطف خداست که شامل حال ما شده است و نباید فرصت این خدمت را ازدست بدهیم .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
comment
0
0
comment جناب مقتدایی گرامی
نخست باید امنیت مردم را تامین کنید سپس در ان مکان ها گردشگری را رونق دهید
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
comment
0
0
comment پس اول باید جلوی انتقال آب از سرشاخه های دز و کارون به مناطق دیگر را بگیرید.
comment
دوستدار میراث فرهنگی و گردشگری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
comment
0
0
comment با سلام.
جناب استاندار لطفا برنامه پیشنهادی شبکه تخصصی سمن های میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان در خصوص کنفرانس بین المللی ظرفیت های سرمایه گذاری و معرفی جاذبه های گردشگری استان خوزستان دستور اجرای آن را صادر فرمایید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار