شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز خبر داد: با متخلفین بهداشتی برخورد قاطع می شود

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز خبر داد: 3 واحد واحد غیر بهداشتی عرضه مواد غذایی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی در حوزه غرب اهواز پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، مهندس مهرداد شریفی گفت: پس از ارائه اخطارها و تذکرات متعدد و به دلیل عدم رفع نواقص مطرح شده در بازدید های کارشناسان، یک واحد رستوران در منطقه امانیه ، یک واحد نان فانتزی در منطقه کمپلو شمالی و یک واحد توزیع آب شیرین در منطقه کوی علوی پلمپ شد.

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز ضمن تأکید بر ضرورت چگونگي عرضه و نگهداري مواد غذايي و تجهيزات و وسايل مورد استفاده كه با سلامت مـردم ارتبـاط مسـتقيم دارد، گفت: هدف از این امر ارتقاء سطح بهداشتی و بهسازی اماکن تحت پوشش است و با متخلفین این حوزه برخورد قاطع به عمل می آید.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش و پیگیری کارشناسان بهداشت محیط و همراهی صنوف تحت پوشش، سطح سلامت و بهداشت ارتقاء یافته و سلامت مردم تامین شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اين واحدهاي غير بهداشتي عليرغم تذکرات و آموزشهای قبلی داده شده و اخطاریه 48 ساعته نسبت به رفع نواقص بهداشتی اقدام ننموده بودند که توسط کارشناسان بهداشت محیط و با همکاری اداره اماکن پلمپ و پرونده این متخلفان جهت ادامه سیر قانونی اجرای اصلاحیه ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به مراجع قضایی ارسال خواهد شد
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مندنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
comment
0
0
comment با توجه به اینکه پلمپ شدن مغازه ها بصورت قانونی انجام شده جهت رعایت حال شهروندان و ارائه خدمات بهداشتی مناسب، رسانه ها نام و آدرس موارد فوق الذکر را بیان کنید تا سلامت مردم حفظ شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار