اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
مهراب فلسفی زاده با حضور مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان و مسئولان محلی به عنوان شهردار جدید شوشتر معرفی و از اقدامات آرش دور شهردار پیشین و عباس اسکندری سرپرست یکماهه شهرداری تجلیل شد.

به گزارش ایرنا پیمان کاظمی ن‍‍‍‍ژاد مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شوشتر، حفظ استقلال رای شوراها به ویژه در موضوع انتخاب شهردار را راهبرد استانداری خوزستان خواند.

وی اضافه کرد:تلاش مجموعه استانداری این است که حتی الامکان در انتخاب شهردار یا حتی استیضاح وی دخالتی نکند تا شوراها بتوانند با حفظ و ارتقاء جایگاه خود در راستای تحقق مردم سالاری دینی گام بردارند.

مدیرکل امورشهری استانداری خوزستان تصریح کرد:اعتقاد ما این است که اعضای شورای اسلامی شهر باید بتوانند بدون هیچگونه فشار و تحمیلی شهردار را انتخاب یا عزل کنند.

کاظمی نژاد با بیان اینکه 11 عضو شورای اسلامی شهر شوشتر معرفی نامه شهردار جدید را امضا کردند، اظهار کرد:این مهم، نشان می دهد که اعضای شورا، شهردار را در روند استقلال فکری و اتفاق آرایی انتخاب کردند.

حیدر نجفی فرماندار شوشتر نیز در این آیین گفت:با تدبیر اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر در راستای انتخاب سرپرست شهرداری، خللی در اجرای پرو‍ژه های شهرداری ایجاد نشد.

وی با بیان همکاری مجموعه استانداری به وی‍ژه شخص استاندار در روند صدور حکم شهردار جدید اضافه کرد:امیدواریم شهردار جدید بتواند با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و هماهنگی با سایر دستگاه های اجرایی شهرستان در مسیر عمران و آبادانی شهر گام بردارد.

رییس شورای اداری شهرستان شوشتر تصریح کرد:شهردار پیشین شوشتر در زمان خدمت چهارساله خود اقدامات مثبتی به ویژه در موضوع جذب اعتبارات عمرانی و افزایش درآمدزایی انجام داد.

نجفی گفت:ما نیز سعی کردیم در این مدت از هرگونه همکاری لازم باشهردار کوتاهی نکنیم و به لطف خدا با شهردار جدید نیز جهت خدمات رسانی بیشتر به مردم شریف شوشتر هرگونه همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

شهردار پیشین شوشتر یک ماه پیش به دلایل نامعلومی از سمت خود استعفاداد که براساس تصمیم شورا عباس اسکندری معاون وی، به عنوان سرپرست انتخاب شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار