اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
صادق سلامت از نجات 6 تن در روخانه مارون خبر داد و گفت: امداد گران هلال احمر آغاجاری پس از اطلاع از موضوع، بلافاصله 2 تیم که شامل 6 نجاتگر بودند، برای نجات آنان اقدام کرده و توانستند هر 6 نفر غرق شده را از آب نجات دهند .
با تلاش و اقدام به موقع نجاتگران جمعیت هلال احمر آغاجاری، 2 مرد و 4 زن در رودخانه مارون استان خوزستان از غرق شدگی نجات پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان، صادق سلامت از نجات 6 تن در روخانه مارون خبر داد و گفت: امداد گران هلال احمر آغاجاری پس از اطلاع از موضوع، بلافاصله  2 تیم که شامل 6 نجاتگر بودند، برای نجات آنان اقدام کرده  و توانستند هر 6 نفر غرق شده را از آب نجات دهند .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: این خبر6 نفر که از سوی یاسوج به سوی استان خوزستان حرکت می کردند، برای رفع خستگی در سال رودخانه مارون در حال استراحت بودند که به داخل آب افتاده و غرق شدند.

وی با اشاره به عکس العمل سریع نجاتگران هلال احمر افزود: 3 نفر از مصدومان این حادثه توسط هلال احمر آغاجاری و سه نفر دیگر توسط اورژانس به بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی انتقال یافتند.
به گفته سلامت، حال عمومی این مصدومان نجات یافته، مطلوب گزارش شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار