شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۴۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

رئیس گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه شهید چمران اهواز طی حکمی از سوی سرپرست این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، با صدور حکمی از سوی محمد رعایایی اردکانی ، سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز ، دکتر حمد رضا شریفی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی علوم آب به سمت رئیس گروه آموزش های آزاد و مجازی این دانشگاه منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: با توجه به مراتب تعهد و تحارب ارزنده جنابعالی ، به استناد ماده 5 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی ، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به سمت رئیس گروه آموزشهای آزاد و مجازی دانشگاه منصوب می گردید.امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال بتوانید در تحقق اهداف دولت تدبیر و امید در بخش آموزش عالی ، گام های موثری بردارید.

همچنین در حکمی دیگری از سوی دکتر محمد رعایایی اردکانی،سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر علی بحرانی پور به سمت مدیر گروه تاریخ دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه منصوب شد.

در متن این حکم نیز آمده است: با توجه به مراتب تعهد و تحارب ارزنده جنابعالی ، به استناد ماده 8 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی ، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به سمت مدیر گروه تاریخ دانشکده ادبیات و علوم انسانی منصوب می گردید.امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال بتوانید در تحقق اهداف دولت تدبیر و امید در بخش آموزش عالی ، گام های موثری بردارید.

گفتنی است؛ پیش از این دکتر شهرام جلیلیان مدیریت گروه تاریخ دانشکده ادبیات و علوم انسانی را برعهده داشت که دکتر رعایایی از زحمات این عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز تقدیر کرد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
United States
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
comment
0
0
comment از مدیریت محترم شوشان کمال تشکر و امتنان را دارم ، باعث افتخار ما خوزستانی ها و خرمشهری هاست که رسانه ای حق طلب همچون شما داشته باشیم

هواداران محمدصالح سواریان
خرمشهر
comment
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
comment
0
1
comment لطفا انتصاب شایسته دکتر زارعی به سمت معاونت آموزشی دانشکده آب نیز اطلاع رسانی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار