شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
مدیر مرکز سامد:
حاجی زاده در خصوص اهمیت بخش صنعت در استان اظهار کرد: بر هیچکس پوشیده نیست که حل مسائل بخش صنعت، موجب رونق صنایع بومی استان خواهد شد. همینطور پیگیری شکایات مردمی از این بخش، فرایند اعتماد سازی را تقویت می نماید.
 مدیر مرکز سامد گفت: با توجه به سیاستهای دولت و نگرش استاندار محترم در خصوص احیای بخش صنعت و رونق تولید که منجر به اشتغالزایی و کاهش بیکاری در استان می رسد. بر آن شدیم که تعامل بین صنعتگران و سازمان صنعت و معدن بیشتر شود.

 مهندس حاجی زاده گفت: ملاقات مردمی مرکز سامد، این هفته با حضور سید نوراله حسن زاده ریاست  محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و معاونین ایشان  برگزار شد. طی این دیدار جمعی  از مراجعین این مرکز  با ریاست سازمان  دیدار و مسائل خود را مطرح نمودند.

مدیر مرکز سامد  در خصوص اهمیت بخش صنعت در استان اظهار کرد: بر هیچکس پوشیده نیست که حل مسائل بخش صنعت، موجب رونق صنایع بومی استان  خواهد شد. همینطور پیگیری شکایات مردمی از  این بخش، فرایند اعتماد سازی را تقویت می نماید.

حسن زاده  در گفتگو با روابط عمومی استانداری در خصوص ساز وکار ملاقات های مردمی سازمان  صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: در سازمان مراجعات روزانه داریم البته به دلیل  معاونت های تخصصی، مراجعین ابتدا  به بخش ها و معاونت های تخصصی مراجعه می نمایند  و در صورتی که مشکل  حل نشود به بنده  مراجعه می کنند.

وی افزود: ستاد تسهیل و  چندین کمیسیون در سازمان  داریم که ستاد هر هفته با حضور استاندار محترم  و معاونت محترم  ایشان تشکیل می شود. در ستاد تسهیل مانند همین مشکلاتی که  امروز در ملاقات مردمی مطرح شد،  در جلسات ارائه می شود  و ما از  طرفین دعوت می کنیم. دستگاه مربوطه در جلسات حاضر می شود  تا مسائل  رو در رو شود. البته  سازمان هم   بعنوان حاکمیت موضوع را دنبال می کند. در صورت عدم  حل مسائل  جلسات  با حضور  معاونت محترم  برنامه ریزی استانداری  و نهایتا با حضور استاندار محترم  برگزار می شود. لازم به ذکر است موضوعات به طور معمول در سازمان  حل می شود.

مدیر مرکز سامد در پایان گفت: از هم استانی های  عزیز خواهشمندم  که درخواست های خود را  از طریق خط 111 پیگیری نمایند تا ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب،  مرکز سامد  نیز بتواند  راه پیش رو را به نحو احسنت طی نماید. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار