شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
آیین پایانی بیست و هفتمین جشنواره تاتر استانی خوزستان برگزار گردید و طی مراسمی برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

مجموع آثار شرکت کننده در این دوره از رقابت ها 13 اثر بود که در نهایت دو اثر برگزیده به جشنواره منطقه ای راه یافتند.

به گزارش شوشان، هیئت داوران هفتمین هفدهمین جشنواره تاتر استان خوزستان برگزیدگان این دوره را معرفی کرد. 

برگزیدگان این دوره از جشنواره عبارتند از: 
در بخش بازیگری مرد این جشنواره لوح تقدیر و تندیس جشنواره بدون در نظر گرفتن اولویت به یاسین پارسامنش از نمایش "زلف خسرو"، یحیا باوی از نمایش "تغییر می کند"، حمید رحیمی از نمایش "پدرانه" و مسلم باوی از نمایش "طنطل" تقدیم شد.

جوایز بازیگری زن و لوح تقدیر و تندیس جشنواره بدون در نظر گرفتن اولویت به مرضیه شجاعی از نمایش " نقل درد خوانی آن سه سال" ، سارا مشعل از نمایش "زال"، مریم طرفی از نمایش "شط شور" و طیبه نیک آزاد از نمایش " پدرانه" اهدا کرد.

در بخش کارگردانی این دوره از رقابت ها لوح تقدیر و تندیس جشنواره بدون در نظر گرفتن اولویت به دانیال سیاحی از ماهشهر برای نمایش "تغییر می کند"، مهدی آشوغ از اندیمشک برای نمایش "زال" و علی حیدری از آبادان برای نمایش "پدرانه تقدیم گردید.

هم چنین در بخش نویسندگی متن، لوح تقدیر و تندیس جشنواره بدون در نظر گرفتن اولویت سعید آلبوعبادی برای نمایش "تغییر می کند" از ماهشهر و عبدالرضا سواعدی برای نمایش نامه "شط شور" از دشت آزادگان اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه، لوح تقدیر و تندیس جشنواره بدون در نظر گرفتن اولویت به علی حیدری از آبادان برای نمایش گپدرانه" و دانیال سیاحی از ماهشهر برای نمایش "تغییر می کند" تخصیص یافت.

هم چنین جایزه بهترین طراحی لباس و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به میلاد نورانی برای نمایش "روی خط سیاه" از اهواز تعلق گرفت.

لوح تقدیر و تندیس جشنواره برای بهترین موسیقی نمایش، به آرش خوشنام" از نمایش زال از اندیمشک اهدا شد. 

هیئت داوران با توجه به امتیزات کسب شده از میان آثار شرکت کننده در این دوره از جشنواره دو نمایش "تغییر می کند" به نویسندگی سعید آلبوعبادی و کارگردانی دانیال سیاحی از ماهشهر و "پدرانه" به نویسندگی طیبه نیک آزاد و علی حیدری و کارگردانی علی حیدری از آبادان را جهت حضور در جشنواره منطقه ای معرفی کرد.

هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره تاتر استان خوزستان را عبدالرضا حیاتی، فرهاد مهندس پور و جمشید خانیان تشکیل می دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار