اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
وزیر اقتصاد احمدی نژاد در اهواز:
اقتصاد مقاومتی نظام فرهنگی و آماری منظم می خواهد و باید بر اساس آمار و داده های درست حرکت کرد.
 وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت های نهم و دهم گفت: اقتصاد مقاومتی نظام فرهنگی و آماری منظم می خواهد و باید بر اساس آمار و داده های درست حرکت کرد.

به گزارش ایرنا، سید شمس الدین حسینی پنجشنبه شب در نشست تبیین و بررسی اقتصاد مقاومتی و نفوذ استکبار در حسینیه اعظم اهواز افزود: در اقتصاد مقاومتی باید ظرفیت های خودمان را باور کنیم و قدر داشته های خود را بدانیم؛ نگوییم دانش هسته ای که به دست آورده ایم دانش بی قدری است و همانگونه که غرب داشته های خود را به رخ ما می کشد ما نیز باید قدر دانش هسته ای را دانسته و آن را به رخ غربی ها بکشیم. 

وی ادامه داد: باید در مسیری حرکت کنیم که وحدت و همدلی ایجاد شود و مواظب باشیم دست در دست کسانی ندهیم که سربزنگاه ما را قال بگذارند. 

حسینی گفت: اقتصاد مقاومتی جهادگر می خواهد و جهادگران همین ملت هستند که انقلاب اسلامی را به پا داشتند و آن را حفظ کردند. 

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به ظرفیت های ملی و 'نه شرقی و نه غربی' از سوی امام راحل(ره) بنیان گذاشته شد و اصل برای همه ما انقلاب اسلامی بوده و ملت ایران پای این انقلاب ایستاده اند. 

حسینی افزود: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد انواع اقدامات از سوی استکبار جهانی بویژه آمریکا بودیم که می خواست انقلاب اسلامی را مهار کند؛ اینها می خواستند ایران را از انرژی هسته ای محروم کنند اما با رشادت ملت ایران این فناوری به ثمر رسید و با تحریم ها نتوانستند صنعت هسته ای کشورمان را تحریم کنند. 

وی گفت: استکبار می خواهد که جمهوری اسلامی ایران را فلج کند اما دیدند که دستاوردهای انقلاب اسلامی به گونه ای است که کشور و ملت از آن عدول نمی کنند. 

این نشست از سوی شورای تبیین آرمان های انقلاب و بازخوانی خط امام و رهبری استان خوزستان برگزار شده بود. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
comment
0
0
comment ساعت خواب
اختلاس ها داخل صدارت پدر بنده بود!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار