اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
در دومین روز از هفته دفاع مقدس سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان شوشتر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به بهره برداری رسید

چهارشنبه 1 مهر 94 و همزمان با دومین روز از هفته مبارک دفاع مقدس بخشهای نوسازی و متحول شده جراحی زنان و اورژانس بیمارستان الهادی(ع) و همچنین مرکز بهداشتی درمانی شماره 4 شهری شوشتر شامل آزمایشگاه مرکزی، طب کار و مرکز مشاوره قبل از ازدواج با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، فرماندار و جمعی از مسئولین دانشگاه به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر؛ در ابتدای این مراسم دکتر عیسی رضایی رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گزارشی از اقدامات انجام شده در 2 سال گذشته را ارائه نمود.

وی با تاکید بر تداوم مسیر خدمت رسانی بهتر به مردم افزود: با وجود تنگناهای موجود و همچنین کمبود نیروی انسانی سعی شده که گامهای خوب و اساسی در پیشبرد امور و خدمتگزاری به مردم شوشتر برداشته شود.

دکتر اسماعیل ایدنی نیز در این مراسم گفت: طرح تحول نظام سلامت در راستای شعار عزم ملی برای دسترسی عادلانه به  خدمات سلامت به مرحله اجرا درآمد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت:  یکی از اهدافی که طرح تحول نظام سلامت دنبال می کرد دسترسی عادلانه همه آحاد جامعه به خدمات سلامت است و طبیعتاً میزان محرومیت و برخورداری از خدمات سلامت در شهرستانها و همچنین در روستاها قابل قیاس با مراکز استانها نیست.


ایدنی با بیان اینکه اینکه تمام فعالیتهای حوزه سلامت در جهت ارتقاء سطح سلامت مردم است، افزود: نگاهی که دولت تدبیر و امید به موضوع سلامت این بوده که این فاصله ها را کم کند و در همین راستا یکی از مشکلات و معضلات ما در ارائه خدمات بخشهای بستری بیماران بوده که با اجرای برنامه ارتقا هتلینگ بیمارستانها، مرتفع گردید.

رئیس دانشگاه یکی از اتفاقات مثبت و بسیار خوب انجام شده در شهرستان شوشتر را بهبود هتلینگ و سطح کیفیت خدمات بهداشتی درمانی دانست و خاطرنشان کرد: بخش جراحی زنان و اورژانس بسیار فرسوده و در شان مردم نبود بکه ا تلاش کل مجموعه بخصوص همکارانمان در شهرستان باعث شد بخشهای مذکور کیفیت قابل قبولی پیدا نمایند.

وی همچنین با اشاره به شعار ملی بهبود جمعیت گفت: خوشبختانه در این زمینه نیز دانشکده علوم پزشکی شوشتر پیشرو بوده و اهتمام خوبی داشته و بازسازی و بهسازی مرکز مشاوره قبل از ازدواج می تواند پاسخ خوبی به شعار فوق باشد.

گفتنی است نوسازی و بهسازی بخش جراحی، اورژانس بیمارستان الهادی و مرکز شماره 4 شهری با اعتباری بالغ بر دوازده میلیاردو دویست میلیون ریال از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت و اعتبارات اختصاصی دانشکده علوم پزشکی شوشتر به بهره برداری رسید. 







نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار