شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمرخوزستان در نشست کارگروه امداد و نجات:
خدادادی گفت: خوزستان با وجود ظرفیت‌های زیاد و نقاط قوت، نقاط محرومی نیز دارد که برای رفع نیازهای این نقاط محروم باید برنا‌مه‌ریزی‌های انجام شود که به همین دلیل برای سنجش کارایی و توانمندی در برخی مسائل از جمله درمان اضطراری با حضور نهادهای کشوری و استانی به رفع نیاز‌های نقاط محروم شناسایی شده خوزستان اقدام می‌کنیم.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: با فعال کردن کانون‌های روستایی جمعیت هلال احمر می‌توان با خشونت و آسیب‌های طبیعی مقابله کرد و حس نوع‌دوستی را ترویج داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، دکتر علی خدادادی، در نشست کارگروه امداد و نجات ضمن بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های مردم خوزستان در دوران جنگ تحمیلی است که قابل چشم پوشی نیست، اظهار کرد: با توجه به سخن امام راحل که خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده و با وجود همه برنامه‌ریزی‌ها در جهت رفع معضلات استان هنوز نتوانسته‌ایم غبار محرومیت را از تمام نقاط خوزستان پاک کنیم.

وی افزود: پدافند غیر عامل باید به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در نظر گرفته شود و در این راستا نقاط قوت و ضعف خوزستان برای مقابله و کاهش آسیب‌ها شناخته شود.

رییس کارگروه امداد و نجات و آموزش همگامی مدیریت بحران استان با اشاره به حواث طبیعی اخیر در کشور بیان کرد: قرار گرفتن مردم در مسیر طغیان رودخانه‌ها علاوه بر نشان از نقطه ضعف، نشان از عدم آگاهی مردم است که لازم است در این زمینه آموزش سرلوحه کار ما قرار بگیرد.

وی گفت: خوزستان با وجود ظرفیت‌های زیاد و نقاط قوت، نقاط محرومی نیز دارد که برای رفع نیازهای این نقاط محروم باید برنا‌مه‌ریزی‌های انجام شود که به همین دلیل برای سنجش کارایی و توانمندی در برخی مسائل از جمله درمان اضطراری با حضور نهادهای کشوری و استانی به رفع نیاز‌های نقاط محروم شناسایی شده خوزستان اقدام می‌کنیم.

خدادادی با بیان اینکه خوزستان می‌تواند با وجود همه تهدیدات طبیعی استانی پیشرو در جهت کاهش آسیب‌های ایجاد شده از بلایای طبیعی باشد، عنوان کرد: با فعال کردن کانون‌های روستایی جمعیت هلال احمر می‌توان با خشونت و آسیب‌های طبیعی مقابله کرد و حس نوع دوستی را ترویج داد.




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار