شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۶

سومین المپیاد دانش آموزی علوم و فن آوری نانو هشتم اردیبهشت ماه سال جاری به طور همزمان در ۱۰۵ حوزه امتحانی و در ۷۴ شهر برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار روناش، در این آزمون شانزده هزار دانش آموز از مقطع متوسطه و راهنمایی و از استان های مختلف شرکت داشتند که ۳۸ نفر موفق شدند بالاترین  امتیاز را کسب نموده و به مرحله دوم راه پیدا کنند .

پنج نفر از دانش آموزان دزفول نیز در این المپیاد موفق به کسب رتبه های برتر شدند که علی انصاری ،  یوسف شلاگه ، محمد امین کاتب صابر که از دانش آموزان دبیرستان شیخ انصاری دزفول هستند ، در این مرحله جز برگزیدگان کشوری انتخاب و به اردوی عملی مرحله دوم راه یافتند .

همچنین دو دانش آموز دزفولی  به نام های سید حسام الدین شاهرکنی نیا  و حسین گزلی موفق به کسب مقام برتر در مرحله استانی المپیاد نانو  شدند  .

گفتنی است که این دانش آموزان از  اعضای تیم نانو پژوهش سرای فرهیختگان دزفول هستند ؛ در کارگاه های آموزشی این پژوهش سرا  فعالیت داشته اند .

لازم به ذکر است که نفرات برگزیده این دوره  ، تیر ماه به اردوی عملی المپیاد نانو  اعزام می شوند .

اردوی عملی به میزبانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از ۱۷ تا ۲۹ تیرماه به مدت دوازده روز در تهران برگزار خواهد شد .

مدیریت پژوهش سرای فرهیختگان آموزش و پرورش دزفول و مدیریت سایت خبری تحلیلی روناش این موفقیت را به دانش آموزان پر تلاش ، مدیر و کارکنان دبیرستان شیخ انصاری دزفول و به همکاران فرهنگی تبریک عرض می نماید .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار