اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان
نخست اینکه فعالیت های ایام اربعین به عنوان یک کار هیأتی است که خوشبختانه هیأت های زیادی در این راستا به ارائه خدمت می پردازند که می بایست هماهنگی لازم برای تداوم این حرکت صورت گیرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آمادگی بالای عوامل امدادی این جمعیت در ارائه خدمات به زائرین کربلای معلا در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، دکتر علی خدادادی در نشست شورای اداری هلال احمر استان با تسلیت واقعه جانگداز کشته شدن حجاج بیت الله الحرام در منا و با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: با وجود فضای منسجم و توأم با همدلی و همراهی میان دستگاه های استان می توان به اجرای بهتر و هم افزایی جدی تر در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی(ع) امیدوار بود.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی، این مقوله را از سه منظر مهم و اساسی دانست و افزود: نخست اینکه فعالیت های ایام اربعین به عنوان یک کار هیأتی است که خوشبختانه هیأت های زیادی در این راستا به ارائه خدمت می پردازند که می بایست هماهنگی لازم برای تداوم این حرکت صورت گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: نکته دوم این است که فعالیت ها و کارهای انجام شده در ایام تشرف زائرین اربعین به کربلای معلا به عنوان یک کار تشکیلاتی محسوب می شود که جمعیت هلال احمر با توجه به ساختاری که دارد، می تواند در این عرصه به صورت مطلوب عمل کند و سابقه این گونه حرکت های اجتماعی و امدادی در هلال احمر کم نیست.

دکتر خدادادی به اشاره به حضور موفق سازمان های مردم نهاد در عرصه فعالیت های اجتماعی به عنوان نکته سوم تصریح کرد: جمعیت هلال احمر به منزله یک سازمان بزرگ مردم نهاد است که توانسته در بسیاری از مسائل و وقایع نقش آفرینی کند و هم اکنون می تواند به عنوان یک الگوی مناسب در اربعین حسینی(ع) پیش روی سمن های دیگر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در جریان اربعین به دنبال ادای وظیفه است، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت اربعین و همچنین نیاز به وجود فریاد رسا و بلندی در مواجهه و مقابله با حرکت های ضد بشری منطقه، قطعاً همکاری و انسجام در برگزاری باشکوه این رویداد بزرگ می تواند مؤثر بوده و به عنوان یک وظیفه ملی تلقی شود.

دکتر خدادادی با اشاره به فعالیت های برون مرزی جمعیت هلال احمر بیان کرد: حرکت ها و هماهنگی های زیادی برای اجرای فعالیت های برون مرزی هلال احمر انجام شده و با بررسی های صورت گرفته، سعی بر این است که موانع و مشکلات سال های گذشته مرتفع گشته و در راستای ارائه خدمات بهتر گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه مقوله مهم دیگر در فعالیت های جمعیت هلال احمر، برنامه های درون مرزی است، اظهار کرد: حوزه درمان در ایام اربعین حسینی به وزارت بهداشت واگذار شده که در این میان جمعیت هلال احمر به عنوان معین انجام وظیفه خواهد کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به نقش آفرینی و حضور بسیار مؤثر هلال احمر در اربعین سال گذشته خاطر نشان کرد: هلال احمر در سال جاری نیز فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته را با تلاش و پویایی بیشتر و برطرف کردن مشکلات قبل انجام می دهد و با وجود فضای منسجم و توأم با همدلی و همراهی میان دستگاه های استان می توان به اجرای بهتر و هم افزایی جدی تر در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی(ع) امیدوار بود.

دکتر خدادادی با تأکید بر توانمندی های جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: البته توان هلال احمر نامحدود نیست که با این همه عوامل خدوم این جمعیت تمام تلاش خود را در ارائه خدمات بهتر به کار خواهند بست و با هماهنگی بیش از پیش، با تمام وجود خدمات نوین تری با رویکرد رفع نواقص سال گذشته ارائه خواهند داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار