اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
فرماندار ویژه آبادان، دولت سعودی را مسئول اصلی این فاجعه بزرگ انسانی دانست و گفت: وقوع این فاجعه سنگین بی کفایتی و بی لیاقتی رژیم آل سعود را نشان می دهد.
آبادان-ایرنا- معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان با خانواده امین باوی و عبدالستار شنیور نصاری دو جان باخته آبادانی حادثه منا و فواد مشعلی و محمد سعید سعیدی زاده از مفقودان آبادانی حادثه دیدار کرد.

به گزارش ایرنا عزیزالله شهبازی روز چهارشنبه همراه با مدیران محلی با حضور در جمع خانواده باوی، مشعلی و سعیدی زاده از اعضای خانواده جان باختگان و مفقودان در صحرای منا دلجویی کرد. 

وی با ابراز تاسف در خصوص این حادثه، گفت: با توجه به اتفاق هولناکی که در صحرای منای عربستان رخ داده است و تعدادی از حجاج بیت الله الحرام مظلومانه در لباس احرام به شهادت رسیدند، این شهادت را که در سرزمین وحی اتفاق افتاد به مردم و خانواده های داغدار حجاج آبادان تسلیت عرض می کنم. 

فرماندار ویژه آبادان اظهار داشت:افرادی که از یک کشور به کشور دیگری مهاجرت می کنند، به هر عنوان، خصوصا در ایام حج امنیت آنان برعهده دولت پذیرنده و میزبان است و دولت عربستان نیز باید در مجامع بین الملل پاسخگو باشد، زیرا این اتفاق ناگوار در این سطح عظیم، حادثه کمی نیست. 

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان، دولت سعودی را مسئول اصلی این فاجعه بزرگ انسانی دانست و گفت: وقوع این فاجعه سنگین بی کفایتی و بی لیاقتی رژیم آل سعود را نشان می دهد. 

بر اساس گزارش ها، نام دو زائر آبادانی در لیست کشته شدگان و چهار زائر نیز در لیست مفقود شدگان حادثه صحرای منا قرار دارد.

عبدالستار شنیور نصاری و امین باوی از درگذشتگان و حسین بغلانی، محمدسعید سعیدی زاده، فواد مشعلی و حسین بیت غانم نیز در لیست مفقودشدگان حادثه منا قرار دارند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز و جمعی از اعضای شورای شهر آبادان نیز طی روزهای گذشته جداگانه با خانواده جان باختگان حادثه منا در آبادان دیدار کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار