اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز: آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی و بهداشتی اهواز موفق به کسب اول کشوری در بین آزمایشگاه های کنترل کیفی معاونت های غذا و دارو سراسر کشور شد

به گزارش وب دا خوزستان آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موفق به کسب رتبه اول کشوری در بین آزمایشگاه های کنترل کیفی معاونت های غذا و داروی سطح یک کشور شد.

دکتر حسین برزگر، در این خصوص گفت
: آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو در ارزشیابی سال 1393 سازمان غذا و دارو از عملکرد آزمایشگاههای سطح یک کشور موفق به کسب اول کشوری در بین آزمایشگاه های کنترل کیفی معاونت های غذا و داروی سراسر کشور شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز، گفت: در یازدهمین گردهمايي مديران آزمايشگاه هاي كنترل مواد غذايي، آرايشي و بهداشتي که هفتم و هشتم مهرماه در رشت برگزار شد، نتايج ارزشيابي هاي انجام شده توسط سازمان غذا و دارو اعلام و از رتبه هاي برتر آزمايشگاه ها و مديران مربوطه تقدير شد.

برزگر اظهار کرد: این امر نشان می دهد، آزمایشگاه مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز، توان قابل ملاحظه ای در آزمایش مواد غذایی دارد.

این مقام مسئول در پایان با تقدیر از کارشناسان آزمایشگاه این معاونت، گفت: کسب این رتبه مرهون تلاش و خدمات ارزنده کارشناسان آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی این معاونت است و اظهار امیدواری کرد: این روند در سالهای آینده نیز تداوم داشته باشد.

گفتنی است: در یازدهمین گردهمایی مدیران آزمایشگاه های کنترل کیفی معاونت های غذا و داروی سراسر کشور برای نخستین بار در استان خوزستان گواهی GLP  به آزمایشگاه کنترل کیفی معاونت غذا و داروی اهواز اعطا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار