اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر :
حیاتی ادامه داد: منطقه آزاد اروند پروژه های عمرانی و خدمات شهری خوبی و موثری را در شهرستان خرمشهر آغاز کرده است و اینگونه مصاحبه ها روحیه تعاملی لازم را برای به سرانجام رساندن این پروژه ها را دچار خدشه می کند.
به دنبال مصاحبه های اخیر یکی از مدیران شهری شهرستان خرمشهر  در خصوص آنچه  وی عوامفریبی و بنر نویسی مدیریت شهری منطقه آزاد اروند خوانده بود ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر از اظهار گلایه مندی خود نسبت به چالش رسانه ای اخیر خبر داد.

ولی اله حیاتی بیان داشت: در این ارتباط به ایشان تذکرات لازم را داده ام و امیدوارم مسئولان شهرستان در ایجاد آرامش و فضای تعاملی مثبت که لازمه توسعه شهری است کمک کنند.

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر ادامه داد: منطقه آزاد اروند پروژه های عمرانی و خدمات شهری خوبی و موثری را در شهرستان خرمشهر آغاز کرده است و اینگونه مصاحبه ها روحیه تعاملی لازم را برای به سرانجام رساندن این پروژه ها دچار خدشه می کند.

معاون استاندار خوزستان در پایان گفت: نباید مصاحبه های مسئولان به گونه ای باشد که موجبات دلسردی ، بی انگیزگی و یا توقف و کند شدن پروژه های عمرانی و خدمات شهری را به دنبال داشته باشد. چرا که اینگونه اقدامات شیرینی پروژه های عمرانی را به کام مردم تلخ خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار